Gå til innhold

overgangsstønad og inntekt

Anbefalte innlegg

Gjest vet ikke

Jeg skal over på overgangsstønad fra nyttår av. Jeg vet man kan tjene drøyt 2000 kr uten at de rører o-s, men skulle gjerne funnet en oversikt over hvor mye man blir trukket for beløp over 2000. De hadde en slik på trygdekontoret, vet jeg, men kanskje det ligger et sted på nettet?

(også postet på foreldreforum)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39898-overgangsst%C3%B8nad-og-inntekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vet ikke

Ja, jeg vet det der. Var altså ute etter en _oversikt_ over beløpene, f.eks. pr 1000 over maxbeløpet. Med variabel inntekt er det ganske vanskelig å planlegge, når man må regne på hver eneste krone! Jeg vet altså at de har en slik oversikt på TK, lurte bare på om den lå ute på nettet et sted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...