Gjest Skrevet 3. juni 2014 Skrevet 3. juni 2014 Psykologen sa dette etter jeg hadde jamret meg i ca 40 min om mine bekymringer i forkant av jobbintervju... Det første som slår meg er at hun later som - prøver å gi meg tro på meg selv, men innerst inne tenker ( ..." Huff og huff - dette går nok til hel ... Men hva annet kan jeg si..")...- føler meg ikke akkurat så troverdig om dagen (( likevel må jeg tvinge meg ut på " det åpne jobbmarked" å se om jeg klarer å overbevise noen... Må visst deaktivere katastrofetanker og angst , dessverre det ikke bare å trykke på knappen:((( 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. juni 2014 Skrevet 3. juni 2014 Psykologen sa dette etter jeg hadde jamret meg i ca 40 min om mine bekymringer i forkant av jobbintervju... Det første som slår meg er at hun later som - prøver å gi meg tro på meg selv, men innerst inne tenker ( ..." Huff og huff - dette går nok til hel ... Men hva annet kan jeg si..")...- føler meg ikke akkurat så troverdig om dagen (( likevel må jeg tvinge meg ut på " det åpne jobbmarked" å se om jeg klarer å overbevise noen... Må visst deaktivere katastrofetanker og angst , dessverre det ikke bare å trykke på knappen:((( Hva med å gi slipp på forventningene å si "Dette går som det går" og ta det derfra? 0 Siter
ISW Skrevet 3. juni 2014 Skrevet 3. juni 2014 Det man ikke tenker så mye på, er at hvis jobbintervjuet går dårlig, daten går dårlig, eller hva enn det måtte være, så er man ikke i en verre situasjon enn man er i dag. Man er til og med en erfaring rikere og kan lære av det til neste gang. Det "galeste" man kan gjøre, er å ikke møte opp. Møter man opp, så er egentlig ethvert utfall et gode. Man må ofte gjennom noen intervjuer før man får jobb, men man lærer hver gang. Lykke til 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 3. juni 2014 Skrevet 3. juni 2014 (endret) Det er ikke godt å si hva psykologen tenker inni hodet sitt, og det spiller ingen rolle for dine muligheter til å få jobb. Bare gi f... i det. Enten får du jobben, eller så får du den ikke. Det kommer mye an på hvilke andre søkere de har. Du må bare ta med deg papirene og møte til rett tid og sted. Det er vondt å lese at du plager deg selv så mye med dette. Det er tross alt ikke en gladiatorkamp du skal i. Endret 3. juni 2014 av Gargamel 0 Siter
frosken Skrevet 3. juni 2014 Skrevet 3. juni 2014 Psykologen sa dette etter jeg hadde jamret meg i ca 40 min om mine bekymringer i forkant av jobbintervju... Det første som slår meg er at hun later som - prøver å gi meg tro på meg selv, men innerst inne tenker ( ..." Huff og huff - dette går nok til hel ... Men hva annet kan jeg si..")...- føler meg ikke akkurat så troverdig om dagen (( likevel må jeg tvinge meg ut på " det åpne jobbmarked" å se om jeg klarer å overbevise noen... Må visst deaktivere katastrofetanker og angst , dessverre det ikke bare å trykke på knappen:((( Jeg synes det er nærliggende å tolke psykologen som at hun prøver å oppmuntre deg og gi deg støtte gjennom en vanskelig fase. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. juni 2014 Skrevet 3. juni 2014 Gi slipp på forventning og gi litt f sikkert supre råd.. Får la humla suse og slurpe kaffe og snakke fag - forsøke å sette meg litt i respekt før de går i strupen på meg ( gladiatorkamp ) hva angår den siste tida og den slags:(( jobbintervju ikke alltid det verste for meg , det er å få jobben og starte i den som er skrekk nr 1:(( men er jo ikke der enda.. Psykolog sa det sikkert i beste mening, har bare en sånn ubehagelig følelse av at hun verken liker meg eller har troA...og droppet time neste uke ( sikkert mitt problem men jeg føler meg litt sviktet:((( ganske primitivt og hjelpeløst.. Vil jo ikke være slik:(( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.