Gjest Skrevet 3. juni 2014 Skrevet 3. juni 2014 Våknet i blant innimellom all slumring og kjenner meg stiv og det er akkurat som hodet sier frys.. Kan ligge å måtte på do en time før jeg får karret meg opp... Er jeg i ferd m. Miste kontroll over kroppen og.. Vel den lever sitt eget liv i form av svetting, rødvin gi uønskede settinger .. Men dette .. Sier gå på do da .. Likevel ligger jeg der-// tenker og tenker - som en gal-/ tiden står stille og jeg lurer på om jeg er blitt en statue.., sorry litt deling av tåpelige tanker:(( 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. juni 2014 Skrevet 3. juni 2014 Våknet i blant innimellom all slumring og kjenner meg stiv og det er akkurat som hodet sier frys.. Kan ligge å måtte på do en time før jeg får karret meg opp... Er jeg i ferd m. Miste kontroll over kroppen og.. Vel den lever sitt eget liv i form av svetting, rødvin gi uønskede settinger .. Men dette .. Sier gå på do da .. Likevel ligger jeg der-// tenker og tenker - som en gal-/ tiden står stille og jeg lurer på om jeg er blitt en statue.., sorry litt deling av tåpelige tanker:(( Det er ikke tåpelige tanker, du forteller jo bare om hvordan du har det. Men hvis du drikker rødvin bør du slutte med det. 0 Siter
Arnold Stallone Skrevet 3. juni 2014 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har erfart dette, men det varte ikke så lenge, men til gjengjeld hørte jeg demoner som snakket til meg. Og når jeg får angst pleier jeg å reagere med kroppen, men det klarte jeg ikke, jeg var helt låst som du sier. Tror det heter søvnparalyse. 0 Siter
Gjest Skrevet 4. juni 2014 Skrevet 4. juni 2014 A.S:Søvnparalyse ... Interessant ! Skjer spesielt etter dyp søvn noe jeg relativt sjelden har. Sjekker ut begrepet på Google.Stjernestøv: tastetrykk vedr rødvinen , skulle stå rødming.. Takk for takhøyde for mine absurditeter.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.