Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i blant innimellom all slumring og kjenner meg stiv og det er akkurat som hodet sier frys.. Kan ligge å måtte på do en time før jeg får karret meg opp... Er jeg i ferd m. Miste kontroll over kroppen og.. Vel den lever sitt eget liv i form av svetting, rødvin gi uønskede settinger .. Men dette .. Sier gå på do da .. Likevel ligger jeg der-// tenker og tenker - som en gal-/ tiden står stille og jeg lurer på om jeg er blitt en statue..,:( sorry litt deling av tåpelige tanker:((

stjernestøv
Skrevet

Våknet i blant innimellom all slumring og kjenner meg stiv og det er akkurat som hodet sier frys.. Kan ligge å måtte på do en time før jeg får karret meg opp... Er jeg i ferd m. Miste kontroll over kroppen og.. Vel den lever sitt eget liv i form av svetting, rødvin gi uønskede settinger .. Men dette .. Sier gå på do da .. Likevel ligger jeg der-// tenker og tenker - som en gal-/ tiden står stille og jeg lurer på om jeg er blitt en statue.., :( sorry litt deling av tåpelige tanker:((

Det er ikke tåpelige tanker, du forteller jo bare om hvordan du har det. :) Men hvis du drikker rødvin bør du slutte med det.

Arnold Stallone
Skrevet

Jeg har erfart dette, men det varte ikke så lenge, men til gjengjeld hørte jeg demoner som snakket til meg. Og når jeg får angst pleier jeg å reagere med kroppen, men det klarte jeg ikke, jeg var helt låst som du sier. Tror det heter søvnparalyse.

Skrevet

A.S:Søvnparalyse ... Interessant ! Skjer spesielt etter dyp søvn noe jeg relativt sjelden har. Sjekker ut begrepet på Google.Stjernestøv: tastetrykk vedr rødvinen , skulle stå rødming.. Takk for takhøyde for mine absurditeter..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...