br123vn Skrevet 4. juni 2014 Skrevet 4. juni 2014 Jeg har sovet ekstremt lite over lang tid nå (måneder), og det blir bare værre. Nå har jeg stadige netter der jeg sover max 1 time. Jeg er selvsagt veldig sliten, og i det siste har jeg begynt å føle meg syk. Jeg fryser, er kvalm, svimmel, hodepine. Skjelver voldsomt på hendene spesielt. Også har jeg veldig hjertebank. Hvis jeg har trent, så kommer pulsen min mye høyere enn den burde, og faller ikke sånn som den pleier. Også i ro fpr jeg plutselige pulsendringer, fra veldig rolig til hurtig. Dette er veldig ubehagelig. Jeg blir litt usikker på om jeg faktisk kan bli syk av dette, eller om det bare er et symptom som går over hvis jeg får sove en gang... ? Noen som vet? Føler meg ikke så bra. Og er veldig deprimert, noe som selvsagt heller ikke blir bedre med lite søvn. 0 Siter
Karamellis Skrevet 4. juni 2014 Skrevet 4. juni 2014 Jeg kan ikke svare på akkurat disse symptomene, men immunforsvaret blir mindre motstandsdyktig med lite søvn, tror jeg. Ikke unaturlig at type svimmelhet, hodepine og kvalme kan komme som følge av veldig lite søvn, men det kan jo være en rekke andre årsaker til disse symptomene også... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.