Bella Dotte Skrevet 4. juni 2014 Skrevet 4. juni 2014 Jeg føler meg av og til skikkelig teit, og at jeg kommer til kort, ikke skjønner ting eller er treg i oppfattelsen. Men det er greit! Jeg føler at jeg blir likt som jeg er. Kriger blir ikke startet av folk som er trege i oppfattelsen. Jeg liker å omgås smarte folk, men mennesker som er altfor skarpe er egentlig litt ubehagelige å være sammen med. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 4. juni 2014 Skrevet 4. juni 2014 men mennesker som er altfor skarpe er egentlig litt ubehagelige å være sammen med. Du synes altså det er ubehagelig å være rundt folk som meg. Det er notert 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 4. juni 2014 Skrevet 4. juni 2014 Kriger blir ikke startet av folk som er trege i oppfattelsen. Jeg tror du har rett, men hvis alle hadde vært superskarpe ville det ikke blitt mye til krig. Det kreves også et hav av folk som følger ordre uten å tenke. 0 Siter
tonie Skrevet 4. juni 2014 Skrevet 4. juni 2014 Det trengs noen skarpinger med personlighetsforstyrrelser for å starte krig. Vanlige skarpinger er vel fredelige mennesker for det meste. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 Skrevet 4. juni 2014 Du synes altså det er ubehagelig å være rundt folk som meg. Det er notert Så smart er du ikke. Anonymous poster hash: 46f26...4c7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.