xxløvetannxx Skrevet 4. juni 2014 Skrevet 4. juni 2014 I dag har jeg stort sett bare sovet. Har hatt tøffe tak den siste tiden, og kjenner at angsten har et godt grep om meg. Føler meg paralysert og det virker som om alt foregår i slow motion. Jeg var deltager på et stort arrangement i helga, og med minimalt med hvile og maksimalt med stress, måtte det vel bare bli slik. Hadde besøk av psykepleieren min i morges, men var så trøtt at jeg måtte be henne gå,så jeg fikk sove. Var våken mellom 10.30 og 13.30, men ellers har jeg altså stort sett vært i drømmeland, og kjenner at jeg fortsatt er trøtt og gleder meg til å legge meg. Er en slik type utmattelse "normalt" etter mye anstrengelser? Har opplevd lignende før,men har da klart å komme meg opp i 14 tida, og ikke sovet hele ettermiddagen også. 0 Siter
Gondor Skrevet 4. juni 2014 Skrevet 4. juni 2014 Det tror jeg i hvert fall er normalt for de som sliter psykisk, selv om det er de som får et kick ut av det og får mer energi.For min del blir jeg fullstendig utmattet og forvirret når noe nytt skjer i livet mitt. Jeg var på et anstrengende møte i går og måtte forholde meg til tolv mennesker jeg aldri har møtt før. Etter møtet snakket jeg med to mennesker som skulle tegne og forklare. Resultatet av det var at jeg ble fullstendig utmattet, sov elendig i natt og har vært dødsens trett i dag.I dag har jeg vært hos psykologen min og fikk satt ting på plass. Nå er jeg hjemme i min trygge, varme hule og har våknet til liv. I morgen er det fullt kjør igjen, men jeg slipper i hvert fall å forholde meg til nye mennesker. Kanskje jeg er ute av trening? 0 Siter
Zyprexus Skrevet 5. juni 2014 Skrevet 5. juni 2014 Jeg ble i allefall helt utslitt etter kraftige angstanfall. Kunne sove når som helst på dagen etter et anfall. Er slitsomt for kroppen med angst! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 Skrevet 5. juni 2014 Er vel ikke "normalt", men sliter du i utgangspunktet er det ikke uvanlig å bli totalt utslitt av ekstra anstrengelser. Anonymous poster hash: 1efff...e81 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.