AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 Skrevet 5. juni 2014 Når denne personen behandlet meg dårlig og bitterhet og skuffelse kommer opp når jeg møter han? Han og jeg har begge psykisk lidelse og benytter oss av samme dagtilbud. Bør jeg gå de dagene han ikke er der eller lære å omgås han? Anonymous poster hash: d0a46...81d 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. juni 2014 Skrevet 5. juni 2014 Jeg synes du skal gå selv om han er der. Sannsynligvis er det mer enn et bord der. Sett deg ved et annet bord enn han. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 5. juni 2014 Skrevet 5. juni 2014 Jeg synes du skal gå selv om han er der. Sannsynligvis er det mer enn et bord der. Sett deg ved et annet bord enn han.Dette er selvfølgelig metoden man vokser mest på, men kjærlighetssorg kan slå ned den sterkeste, og jeg tenker man da i en unntaksperiode kan velge letteste vei. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 Skrevet 6. juni 2014 Vi er på samme avdeling og det er bare ett bord og ett møte. Jeg kan ikke unngå å snakke med han. Det virker isåfall veldig rart. Det er fire år siden vi var sammen. Anonymous poster hash: d0a46...81d 0 Siter
laban Skrevet 6. juni 2014 Skrevet 6. juni 2014 Det er fire år siden vi var sammen.Anonymous poster hash: d0a46...81d Det er en ganske vesentlig opplysning som burde vært med i startinnlegget.Etter fire år synes jeg ekser burde klare å omgås hverandre, hvis det ikke er helt spesielle forhold med i bildet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Det er en ganske vesentlig opplysning som burde vært med i startinnlegget. Etter fire år synes jeg ekser burde klare å omgås hverandre, hvis det ikke er helt spesielle forhold med i bildet. Jeg har ikke vært der siden. Får vondt i magen bare av tanken på å dra dit. Anonymous poster hash: d0a46...81d 0 Siter
Kayia Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 (endret) Når denne personen behandlet meg dårlig og bitterhet og skuffelse kommer opp når jeg møter han? Han og jeg har begge psykisk lidelse og benytter oss av samme dagtilbud. Bør jeg gå de dagene han ikke er der eller lære å omgås han? Det er fire år siden og du må lære deg å leve med din historie og dine følelser. Du bør ikke la hans bruk styre din bruk, men gå de dagene som passer deg, uavhengig av han. Endret 24. juni 2014 av Kayia 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.