AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 Skrevet 5. juni 2014 Er ei kvinne på 43 år som de siste par dagene har opplevd sterke stikkninger i brystet/hjerteregionen.. Er dette grunn til bekymring?? Er dette sannsynlig muskulært?? Er ikke tungpustet eller har andre symptomer.. Har bipolar lidelse. Stikkningene varer i noen sekunder vanligvis og kommer noen ganger i timen eller sjeldnere.. Takknemlig for svar. Hilsen redd.. Anonymous poster hash: cab45...3e0 Anonymous poster hash: cab45...3e0 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. juni 2014 Skrevet 5. juni 2014 Absolutt ingen grunn til bekymring. 0 Siter
cappella33 Skrevet 7. juni 2014 Skrevet 7. juni 2014 Husker fastlegen sa til meg engang. At hvis jeg har vondt i brystet/stikker osv. Og hvis jeg trykker i brystet med fingrene og det er vondt. så er det muskelsmerter, og ikke noe med hjertet. Kanskje noe å tenke på. Og hvis man har vondt og tar beroligende tabl, og det gir seg. så er det ikke hjerteproblemer heller. Har slitt med det samme selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.