Gå til innhold

Følelser blir bare rot

Anbefalte innlegg

Bella Dotte
Skrevet

I dag opplevde jeg noe pussig. Jeg hilste for første gang formelt på en person som jeg er svært sjalu på. Vedkommende, som jeg hadde truffet flyktig en gang tidligere, og det for halvannet år siden, husket meg, og jeg ble både irritert, flau og litt smigret. Så forvirrende.

:wacko:

Skrevet

I dag opplevde jeg noe pussig. Jeg hilste for første gang formelt på en person som jeg er svært sjalu på. Vedkommende, som jeg hadde truffet flyktig en gang tidligere, og det for halvannet år siden, husket meg, og jeg ble både irritert, flau og litt smigret. Så forvirrende.

Følelser er kompliserte ting, selv om det forteller deg mye.  

Skrevet

Det beste er å ignorere alle følelser.

Skrevet (endret)

Bli roboter mener du ?

Endret av FGT
Skrevet

ingen gleder ingen sorger, det må vel bli noe kjedelig i lengden. Nei forresten , ingen kjedsomhet heller. men hva sitter en igjen med da ? 

Skrevet

ingen gleder ingen sorger, det må vel bli noe kjedelig i lengden.

Ja, slik blir man av å gå på SSRI. Totalt lobotomert.
stjernestøv
Skrevet

Ja, slik blir man av å gå på SSRI. Totalt lobotomert.

Går du på det?

Jeg ble kjemisk lobotomert av ap.

stjernestøv
Skrevet

Ja.

Hvis du vil det så er jo det ok, selv syntes jeg det var kjedelig å være lobotomert.

Skrevet

Skjønner ikke helt, hvordan kan du være sjalu på noen du ikke kjenner? (mulig jeg er litt treig da, he he)

Noen som har tatt i fra deg en partner eller venn da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...