Bella Dotte Skrevet 5. juni 2014 Skrevet 5. juni 2014 I dag opplevde jeg noe pussig. Jeg hilste for første gang formelt på en person som jeg er svært sjalu på. Vedkommende, som jeg hadde truffet flyktig en gang tidligere, og det for halvannet år siden, husket meg, og jeg ble både irritert, flau og litt smigret. Så forvirrende. 0 Siter
FGT Skrevet 8. juni 2014 Skrevet 8. juni 2014 I dag opplevde jeg noe pussig. Jeg hilste for første gang formelt på en person som jeg er svært sjalu på. Vedkommende, som jeg hadde truffet flyktig en gang tidligere, og det for halvannet år siden, husket meg, og jeg ble både irritert, flau og litt smigret. Så forvirrende. Følelser er kompliserte ting, selv om det forteller deg mye. 0 Siter
FGT Skrevet 8. juni 2014 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Bli roboter mener du ? Endret 8. juni 2014 av FGT 0 Siter
FGT Skrevet 8. juni 2014 Skrevet 8. juni 2014 ingen gleder ingen sorger, det må vel bli noe kjedelig i lengden. Nei forresten , ingen kjedsomhet heller. men hva sitter en igjen med da ? 0 Siter
slabbedask Skrevet 8. juni 2014 Skrevet 8. juni 2014 ingen gleder ingen sorger, det må vel bli noe kjedelig i lengden. Ja, slik blir man av å gå på SSRI. Totalt lobotomert. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. juni 2014 Skrevet 9. juni 2014 Ja, slik blir man av å gå på SSRI. Totalt lobotomert. Går du på det? Jeg ble kjemisk lobotomert av ap. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. juni 2014 Skrevet 9. juni 2014 Ja. Hvis du vil det så er jo det ok, selv syntes jeg det var kjedelig å være lobotomert. 0 Siter
dedalo Skrevet 9. juni 2014 Skrevet 9. juni 2014 I dag opplevde jeg noe pussig. Jeg hilste for første gang formelt på en person som jeg er svært sjalu på. Vedkommende, som jeg hadde truffet flyktig en gang tidligere, og det for halvannet år siden, husket meg, og jeg ble både irritert, flau og litt smigret. Så forvirrende. Skjønner ikke helt, hvordan kan du være sjalu på noen du ikke kjenner? (mulig jeg er litt treig da, he he)Noen som har tatt i fra deg en partner eller venn da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.