Gjest Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 Skrevet 6. juni 2014 Hei! Du spør om: Har dette (disse bråe emosjonelle svingningene) vært slik hele ditt voksne liv, eller er dette noe nytt de senere år? Hvor lenge varer en slik ned- eller opptur? Dette er litt vanskelig å svare på. Når minstemann som nå er 30år var et år, ble det lite søvn pga av nattevåk, til slutt sa det stopp. Jeg trodde jeg var fysisk syk, men det var psyken som gjorde det, fikk Sobril av fastlegen så jeg fikk tilbake søvnen og kom i balanse igjen, dette tok ca 1/2 år. Synes jeg fikk med meg erfaring ut av dette. Etter dette merket jeg uro/depresjon ikke så ofte. Kan nevne at jeg er veldig opptatt at jeg selv og mine nærmeste ikke skal bli syke, er på hugget og blir urolig av det aller minste. Har vært noe oftere de siste to årene, kan nevne at jeg har mistet begge foreldrene mine på 3 år, far i 2011 og mor nå i februar ( 83 0g 91 år gamle) ble syke så jeg synes dette har gått greit. Ble pensjonist for 1 1/2 år siden, angrer ikke på det, men det blir mye tid til å tenke. Er flink til å komme meg ut og trimme, synes det gjør godt. Du nevnte noe kjemisk ubalanse i hjernen ,hva betyr det? Synes det hørtes litt skremmende ut. Håper du kommer med noe som kan hjelp? Har mange gode dager også, men slitsom med disse tunge tidene. Laila 0 Siter
ISW Skrevet 6. juni 2014 Skrevet 6. juni 2014 Hei! Du trenger ikke å lage en ny tråd for hvert innlegg du har. Du kan svare på dine tidligere innlegg i bunnen, under der teksten står. Ellers synes jeg det står stor respekt av at også godt voksne mennesker bruker denne tjenesten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 Skrevet 6. juni 2014 Hei! Du trenger ikke å lage en ny tråd for hvert innlegg du har. Tror dette er et betalingssprøsmaal. Anonymous poster hash: f2909...a09 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. juni 2014 Skrevet 6. juni 2014 Tror dette er et betalingssprøsmaal. Anonymous poster hash: f2909...a09 Du må ikke betale på psykiatri forum. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 Skrevet 6. juni 2014 Du må ikke betale på psykiatri forum. Lagt inn av redaksjonen da (rart brukenavn: Gjest_Anonym bruker_*, og ingen an. poster hash). Anonymous poster hash: f2909...a09 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. juni 2014 Skrevet 6. juni 2014 Lagt inn av redaksjonen da (rart brukenavn: Gjest_Anonym bruker_*, og ingen an. poster hash). Anonymous poster hash: f2909...a09 De som ikke logger inn før de stiller spørsmål får det brukernavnet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.