AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 Skrevet 6. juni 2014 Min såkalte bedre halvdel lyver om det meste,ofte for å glede meg for så å ta fra meg gleden igjen! Han kan lyve om småting som at han tok en øl (enda de han var med la ut bilde av ølen) å da innrømmer han det til slutt. Det har også skjedd flere ganger at han har sovnet med snus i munnen å han blå nekter for det (enda det er fult av snussikkel på puta) han lyver om at han er på jobb når han egentlig er ute å fisker med kompiser. Ber meg bestille syden reiser å sier at betalinger er i orden og 3-7 dager før avreise slipper han bomben. Det har også verdt tilfelle der vi har avtalt valpekjøp å vært å hilset på valpen så slipper han sannheten rett før vi skal hente den at det ble ikke som han trodde med penger. Når jeg tar han i løgnene så legger han skylden på meg for at jeg er så krevende og jeg er syk å burde bli innlagt. Jeg begynner å bli fryktelig sliten og tom for energi av skuffelser og at jeg ikke kan stole på han. Dette er bare en liten del av det som blir løyet om! Føler meg dum som går på gang på gang men han er en god mann innerst inne men nå trenger jeg flere synspunkter om hva jeg burde gjøre? Kan jeg gjøre noe for å hjelpe han? Anonymous poster hash: 0e433...206 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. juni 2014 Skrevet 6. juni 2014 Min såkalte bedre halvdel lyver om det meste,ofte for å glede meg for så å ta fra meg gleden igjen! Han kan lyve om småting som at han tok en øl (enda de han var med la ut bilde av ølen) å da innrømmer han det til slutt. Det har også skjedd flere ganger at han har sovnet med snus i munnen å han blå nekter for det (enda det er fult av snussikkel på puta) han lyver om at han er på jobb når han egentlig er ute å fisker med kompiser. Ber meg bestille syden reiser å sier at betalinger er i orden og 3-7 dager før avreise slipper han bomben. Det har også verdt tilfelle der vi har avtalt valpekjøp å vært å hilset på valpen så slipper han sannheten rett før vi skal hente den at det ble ikke som han trodde med penger. Når jeg tar han i løgnene så legger han skylden på meg for at jeg er så krevende og jeg er syk å burde bli innlagt. Jeg begynner å bli fryktelig sliten og tom for energi av skuffelser og at jeg ikke kan stole på han. Dette er bare en liten del av det som blir løyet om! Føler meg dum som går på gang på gang men han er en god mann innerst inne men nå trenger jeg flere synspunkter om hva jeg burde gjøre? Kan jeg gjøre noe for å hjelpe han?Anonymous poster hash: 0e433...206 For en umoden oppførsel av han, stol aldri på hva han sier. Det er tappende med folk som lyger om så små ting og større ting, best å holde avstand men vanskelig når du bor med han da. Han vet jo at han lyger, har du bedt han slutte? Kjenner en lystløgner, vet at han lyger veldig ofte. Så har du de med antisosial personlighet, det er enda mer slitsomt. 0 Siter
Gjest gjesteleser Skrevet 6. juni 2014 Skrevet 6. juni 2014 Kan du gjøre noe for å hjelpe ham? Kommer an på om han selv ser på dette som et problem. Det virker ikke akkurat sånn på det du har beskrevet her. Kan du gjøre noe for å hjelpe DEG SELV? Ja. Du kan komme deg vekk fra denne mannen som går inn for å bryte deg ned. 0 Siter
påskelilje Skrevet 6. juni 2014 Skrevet 6. juni 2014 Episodene med øl og snus er irriterende, men ikke så ille. Jeg hadde nok blitt sur dersom han nektet og snusgriset var på puta. Det med valp og sydentur er jo mye verre. En valp er jo både en økonomisk kostnad, men ikke minst en stor omveltning for dere begge år i kanskje ti år frem! Dette må dere jo være helt enige om, og dersom han ikke har lyst på hund, må han si tydelig fra om dette, ikke trekke seg rett før valpen skal kjøpes. Også sydentur har jo innvirkning på både økonomi og ferieplaner og jobbing. Dette hadde ikke jeg orket i det hele tatt. Ta en grundig tenkerunde med deg selv om dette er mannen du vil dele resten av livet med! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.