Gjest Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har i mange år hatt tilbakevendene depresjoner. Jeg svinger mye i energinivået. Jeg har siden jeg var liten hatt sosial angst. Som voksen mer generell angst som flyter rundt og kan bli svært ubehagelig. I de siste månedene har jeg hatt en veldig kaotisk depresjon. Med gråtetoker og et enormt smertetrykk i kroppen. Mye kretsing i tankene mine rundt selvmord. Jeg har gått til legen og bedt om antidepressiva. Jeg føler at jeg over så ekstremt mange år har slitt. Jeg har gått jevnlig til psykolog. Jeg har også post traumatisk stress. Eller jeg vet ikke. Er vel en sånn type pasient som har massvis av ulike symptomer men kanskje ikke så sterkt at det blir klart hva som er høna og hva som er egget. Jeg har nå begynt på cipralex. Har gått på det en uke. Jeg er blitt så vanvittig trett. Kjenner antydning til at den indre uroen blir mindre.Men denne trettheten er jeg litt engstelig for...Jeg har ikke tid til å bli sittende på sofaen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. juni 2014 Skrevet 10. juni 2014 Kanskje trettheten går over? Kjenner noen som tar cipralex med god effekt. Lykke til! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 Skrevet 10. juni 2014 Kanskje trettheten går over? Kjenner noen som tar cipralex med god effekt. Lykke til! Ja. Jeg forstår at det kanskje er litt tidlig å bli engstelig for dette. Men jeg trenger å fungere.:-). Dessuten ville jeg egentlig spørre NHD om det var rett AD til det jeg sliter med.:-) Men glemte å spørre direkte i innlegget mitt. Anonymous poster hash: ec478...c33 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. juni 2014 Skrevet 10. juni 2014 Det er riktig AD. Jeg tror at du egentlig er ganske utslitt etter å ha hatt det slik lenge. Om AD får deg til å få det litt bedre og slappe litt mer av, vil det sikkert være et oppdemmet hvilebehov som kommer fram. Når dette er tilfredsstilt, vil du fremstå med langt mer energi. Lykke til :-) 0 Siter
Multippel2 Skrevet 10. juni 2014 Skrevet 10. juni 2014 Det er riktig AD. Jeg tror at du egentlig er ganske utslitt etter å ha hatt det slik lenge. Om AD får deg til å få det litt bedre og slappe litt mer av, vil det sikkert være et oppdemmet hvilebehov som kommer fram. Når dette er tilfredsstilt, vil du fremstå med langt mer energi. Lykke til :-) Takk! :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 Det går over. Jeg ble også usedvanlig trett. Så ble jeg veldig våken og så ble det stabilt igjen. Det blir bedre Anonymous poster hash: 54daf...6b4 0 Siter
Legacy Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 Hei, jeg har akkurat begynt med Citalopram som etter hva jeg har forstått er det samme som Cipramil. Jeg har tilsvarende opplevelse som deg. Etter ukesvis uten søvn pga depresjon og angst sovner heg nå så snart jeg setter meg ned. Jeg har også brukt dette en ukes tid, så NHD sikkert rett at vi vil føle ossmbedre når vi har dekket opp for underskuddet. Lykke til, håperdu føler deg bedre snart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.