Gå til innhold

Ønske om barn, hvordan gå frem? Nhd. Dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er med en fantastisk mann på 40, jeg er 32. Begynner bli litt urolig igrunn, fordi jeg føler klokken tikke. Er så redd for at jeg ikke skal få barn. Har vært gravid syv ganger, med dårlige kjærester. Men ble bare aborter... Desværre. Jeg ønsker det.men nå har j en mann som jeg er så trygg på. Problemet er bare, hvordan få han til å skjønne at j ikke har all verdens tid? Å at NOE kan skje? Føler dette er vanskelig å snakke om, da han mener vi kan vente.men han sliter også stort med å komme, med sæd...... Har diabetes .. Å jeg tenker at vi mulig trenger tid.... Med min x ble jeg kjempefort gravid, men med han har det ikke skjedd.bruker ikke beskyttelse... Hva skal jeg gjøre??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...