Gå til innhold

aetat-meldekort, når?


Gjest nøtta

Anbefalte innlegg

Skal sende meldekort på fredag den 14. des. Neste blir da om 14 dager, dvs 28. des.

Jeg har ikke fått nye meldekort ennå ( har den som skal sendes nå fredag), og den 22 . des reiser jeg hjem på juleferie. Får jeg meldekortene før jul? Eller blir de sendt i romjulen?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Snakk med aetat / MKS om hvorfor du ikke har fått dem ennå, de pleier jo å sende nye i god tid.

Men siden du bruker internett:

E-meldekort er tingen - og da har du en ekstra uke på deg med leveringen også. Brukernavn og passord får du hos aetat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil antagelig få dem før du reiser, de pleier å komme omtrent samtidig som du sender det siste.

Ser Irene Grøneng nevner e-meldekortene, men de er det vel omtrent bare Oslo som har fått enda. I fylket jeg bor ble det i hvertfall bare krøll med de, så nå er det utsatt på ubestemt tid - igjen.

God juleferie, nøtta! (Som du sikkert vet skal det krysses av for ferie på meldekortet ditt - og da får du ikke dagpenger for de dagene ferien varer, dessverre)

Uansett; god tur!

:o)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil antagelig få dem før du reiser, de pleier å komme omtrent samtidig som du sender det siste.

Ser Irene Grøneng nevner e-meldekortene, men de er det vel omtrent bare Oslo som har fått enda. I fylket jeg bor ble det i hvertfall bare krøll med de, så nå er det utsatt på ubestemt tid - igjen.

God juleferie, nøtta! (Som du sikkert vet skal det krysses av for ferie på meldekortet ditt - og da får du ikke dagpenger for de dagene ferien varer, dessverre)

Uansett; god tur!

:o)

mvh

e-melding er er service over hele landet. Bar spør om det på Aetat lokal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e-melding er er service over hele landet. Bar spør om det på Aetat lokal.

Du jeg har spurt - flere ganger. Men på mitt lokale aetat, er de så klønete at de for det første ikke vet hva de skal svare når jeg spør, og dessuten skar det seg når de prøvde å innføre det. Hvilket var like bra, for da jeg spurte etter brukernavn og passord, så de på meg som om jeg snakket serbokroatisk....

Noe som er kjempedumt, for det hadde vært praktisk med e-meldekort.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Du jeg har spurt - flere ganger. Men på mitt lokale aetat, er de så klønete at de for det første ikke vet hva de skal svare når jeg spør, og dessuten skar det seg når de prøvde å innføre det. Hvilket var like bra, for da jeg spurte etter brukernavn og passord, så de på meg som om jeg snakket serbokroatisk....

Noe som er kjempedumt, for det hadde vært praktisk med e-meldekort.

:o)

http://www.aetat.no/presse/aktuelt79.shtml

og her:

http://www.aetat.no/presse/emelding.shtml

Print ut og vis sidene til ditt inkompetente lokale kontor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...