Gå til innhold

Dosering av cipralex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på 10 mg per dag og det har fungert veldig bra i to mnd. Jeg har ikke hatt lyst på alkohol og livet har vært topp. Nå kjenner jeg moderat alkohollyst og jeg kjenner at depresjonen ligger og ulmer som et bål som ikke er helt slukket. Jeg har i de siste 14 dager drukket litt alkohol og føler meg litt nedenfor uten at jeg kan si at jeg er deprimert igjen. Er dette et tegn på at jeg må få justert dosen min opp? Jeg føler at jeg er på tur å skli ut igjen og det gjør meg urolig. Er takknemlig for svar. 

Anonymous poster hash: dc4a8...809
AnonymBruker
Skrevet

Har du mål serumkonsentrasjonen?

Nei jeg har ikke det. Fastlegen har ferie. Har tenkt at jeg burde få gjort det.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, øk til 20 mg.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, øk til 20 mg.

Kan jeg gjøre det uten å snakke med fastlegen eller må jeg vente til han får tatt blodprøve?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

I prinsippet bør du snakke med fastlegen. Det kan trygt gjøres uten blodprøve.

AnonymBruker
Skrevet

I prinsippet bør du snakke med fastlegen. Det kan trygt gjøres uten blodprøve.

Men siden han har ferie, kan jeg bare ta dobbelt opp med tabletter da? Jeg har foreløpig bare resept på 10 mg..Jeg reiser på ferie i tre uker snart. Er redd jeg kommer til å drikke for mye og skulle gjerne vært mer stabil før reisen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...