helseangst Skrevet 12. juni 2014 Skrevet 12. juni 2014 Hei, jeg kuttet helt ut sobril for fire uker siden. Har blitt enig med behandler (psykolog) at jeg kan ta det i ny og ne hvis jeg trenger en pause fra all grubling og angst. Kan jeg ta 10mg maks to ganger i uken uten at jeg blir avhengig og må trappe ned etter en stund? Jeg klarer fint å beherske meg og ikke ta det mer enn dette, for jeg vil absolutt ikke føle meg avhengig igjen. innimellom er det bare så greit å ha en nødløsning, for jeg blir helt utslitt av all denne grublingen. Men hvis jeg må trappe ned fra denne dosen etter en stund lar jeg heller være. Hva tror du? Mvh 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 Hvorfor stoler du ikke på svaret du allerede er gitt fra behandlende psykolog? Det er ikke noe problem å ta 10 mg Sobril max 2 ganger i uken og du som du selv sier ikke har noe problem med å la det bli med det. Anonymous poster hash: e27bd...136 0 Siter
helseangst Skrevet 13. juni 2014 Forfatter Skrevet 13. juni 2014 Hvorfor stoler du ikke på svaret du allerede er gitt fra behandlende psykolog? Det er ikke noe problem å ta 10 mg Sobril max 2 ganger i uken og du som du selv sier ikke har noe problem med å la det bli med det. Anonymous poster hash: e27bd...136 Fordi enkelte ting h*n sier vitner om at h*n har veldig lite greie på medisiner. Når det kommer til legemidler synes jeg det er mer naturlig å spørre en psykiater. 0 Siter
ColaZero Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 Fordi enkelte ting h*n sier vitner om at h*n har veldig lite greie på medisiner. Når det kommer til legemidler synes jeg det er mer naturlig å spørre en psykiater. Jeg er helt sikker på at du vet hva NHD evt ville svart. 0 Siter
helseangst Skrevet 13. juni 2014 Forfatter Skrevet 13. juni 2014 Jeg er helt sikker på at du vet hva NHD evt ville svart. Jeg har sterk angst for medisiner, så jeg må være på den sikre siden.. Pluss at jeg er bekymret for at selv om jeg tar det bare en sjelden gang, og i små doser, at jeg ødelegger for meg selv ved å ta det. At jeg kanskje ikke vil lære meg å stole på meg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.