slabbedask Skrevet 15. juni 2014 Skrevet 15. juni 2014 Hei! Er mannfolk mer løsningsorientert? ( sånn generelt sett)Anonymous poster hash: f2f89...fbb Tror menn er mer handlekraftige og løsningsorienterte. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 15. juni 2014 Skrevet 15. juni 2014 Tror menn er mer handlekraftige og løsningsorienterte. Hei! Ok da er jeg sånn selv om jeg er dame. Jeg er raskt ute med planer, skrevne, oversikter, løsninger og beregninger, på alt! Også for meg selv, det hjelper, og derfor har vi ved punktlistene, oversikter og beregninger løst mine hverdagsvansker. Jeg har fått hjelp til tenkningen av min psykiater, men oversiktene og listene har jeg laget. Fenomenalt er det mener min psykiater, for meg er det kun logisk og for å systematisere for da lettere huske. Et annet menneske som visstnok har gjort noe lignende som jeg ikke har sett film eller lest boken til er, Temple Grandim. Hun har autsme også. 0 Siter
FGT Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Skrevet 15. juni 2014 J Hei! Er mannfolk mer løsningsorientert? ( sånn generelt sett)Anonymous poster hash: f2f89...fbb Ja det vil jeg påstå. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 15. juni 2014 Skrevet 15. juni 2014 J Ja det vil jeg påstå. Hei! Ok det var meg du svarte:-) takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.