Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bella Dotte
Skrevet

Og jeg er sååå sur for at det er så populært blant mine venner. Da blir det enten å spise eller bli hjemme  :wacko:

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet
  Bella Dotte skrev (På 13.6.2014 den 14.19):

Og jeg er sååå sur for at det er så populært blant mine venner. Da blir det enten å spise eller bli hjemme  :wacko:

Har de ikke barnemeny?

Anonymous poster hash: e7875...280

Bella Dotte
Skrevet (endret)

Joa... 

Sitat
Barnemeny/ Child Menu

Chicken Tikka, m/ Is

Mild krydet kylling, med is senere.
Chicken tikka mild and ice-cream later.

:rolleyes:

Endret av Bella Dotte
AnonymBruker
Skrevet
  Bella Dotte skrev (På 13.6.2014 den 14.24):

Joa... 

:rolleyes:

Dere får gå på Kaffistova i steden.

Bella Dotte
Skrevet

Det er ikke jeg som bestemmer denne gangen  :mellow:

Skrevet

Har du prøvd litt forskjellige ting da? Jeg synes det er kjempegodt! :) Hvis du synes det er sterkt kan du sikkert bestille det mindre krydret, det er ikke alle rettene som er så sterke heller.

Annonse

Bella Dotte
Skrevet

Nei, det er ikke det at det er for sterkt, det bare smaker rart og sausene er kornete.

Skrevet

Du venner deg nok til det når du har spist det mange nok ganger, og en dag oppdager du at du faktisk synes det er godt. Det pleier jeg alltid å si til sønnen min når han han er negativ til mat. Det funker!  ;)

Bella Dotte
Skrevet (endret)

Hm. Jeg spiste kjøtt og litt ris. Jeg lot det meste av sausen være igjen. Tydeligvis så mye at servitøren spurte om jeg var forsynt, til tross for at jeg signaliserte det med bestikket (la det til høyre på tallerkenen). Jeg bestilte is til dessert, og den var veldig god, men de hadde hatt noe som lignet på revet parmesan over  :blink:

Det var ikke spesielt billig heller. Og ikke mye mat engang. Jeg kommer ikke til å lære å like dette  :P

Endret av Bella Dotte
Skrevet
  Bella Dotte skrev (På 13.6.2014 den 21.41):

Jeg lot det meste av sausen være igjen. Tydeligvis så mye at servitøren spurte om jeg var forsynt, til tross for at jeg signaliserte det med bestikket (la det til høyre på tallerkenen).

Det er helt vanlig at kelnere spør om man er forsynt selv om man har signalisert dette med bestikket (antakelig kloke av skade).

AnonymBruker
Skrevet
  Bella Dotte skrev (På 13.6.2014 den 21.41):

Hm. Jeg spiste kjøtt og litt ris. Jeg lot det meste av sausen være igjen. Tydeligvis så mye at servitøren spurte om jeg var forsynt, til tross for at jeg signaliserte det med bestikket (la det til høyre på tallerkenen). Jeg bestilte is til dessert, og den var veldig god, men de hadde hatt noe som lignet på revet parmesan over  :blink:

Det var ikke spesielt billig heller. Og ikke mye mat engang. Jeg kommer ikke til å lære å like dette  :P

Du får lage idisk hjemme så lærer du nok å like det.

Skrevet

Hvorfor må Bella Dotte i det hele tatt "lære å like det"? Hvorfor skulle det være målet, liksom? 

AnonymBruker
Skrevet
  Bookworm skrev (På 14.6.2014 den 12.32):

Hvorfor må Bella Dotte i det hele tatt "lære å like det"? Hvorfor skulle det være målet, liksom? 

Så man kan gå ut å hygge seg sammen med venner uansett hva man fpår sevgert?

Annonse

Skrevet
  Bookworm skrev (På 14.6.2014 den 12.32):

Det ser du vel i det første innlegget, fordi vennene møtes på indisk restaurant, og hun må enten spise eller bli hjemme.
DexterMorgan
Skrevet

Indisk mat suger. Dumme venner du har

AnonymBruker
Skrevet
  DexterMorgan skrev (På 14.6.2014 den 12.56):

Indisk mat suger. Dumme venner du har

Norsk mat er best?

DexterMorgan
Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 14.6.2014 den 13.09):

Norsk mat er best?

Ja tradisjonell norsk mat er best, + pizza da 

AnonymBruker
Skrevet
  DexterMorgan skrev (På 14.6.2014 den 13.10):

Ja tradisjonell norsk mat er best, + pizza da 

(Frossen)pizza er det mest tradisjonelle vi har her i landet.

Anonymous poster hash: d206e...b67

DexterMorgan
Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 14.6.2014 den 13.23):

(Frossen)pizza er det mest tradisjonelle vi har her i landet.

Anonymous poster hash: d206e...b67

joa sant nok, spørs litt bare hvor lang man tenker bak i tid. Nå begynner jo kekab å bli tradisjon også... så ja tror jeg holder meg til eldgammel tradisjon :P

Bella Dotte
Skrevet (endret)

Samværet var hyggelig, maten bare såsomså, men jeg klarer jo å spise det. Skjønner ikke hvorfor det er såpass dyrt, det er ikke mye kjøtt, og resten er ris og yoghurt og krydder. Ikke engang noen friske grønnsaker til. Skjønner heller ikke hvorfor så mange tilsynelatende liker det.

Endret av Bella Dotte

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...