AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 Kan du fortelle meg hvordan denne medisinen virker og om du har erfaring med den om hvorvidt den er effektiv eller ikke? Den er vel ny på markedet og jeg har fått anbefalt denne av en psykiater, men vet ikke helt om den vil passe til meg. Jeg er også redd for bivirkninger. Anonymous poster hash: cff1b...ded 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 Innen rusmedisinen har vi et begrep som heter tenningsreaksjon: Det at når en først begynner å drikke, klarer en ikke å begrense seg, drikker langt mer enn en hadde tenkt, og en drikker seg vanligvis "dritings". Selinkro skal hindre denne tenningsreaksjonen. En tar medisinen før planlagt alkoholnntak. Da vil en klare kontrollert (sivilisert) drikking) uten at det går over alle støvleskaft med alle de negative konsekvenser det har. Jeg kan vanskelig forestille meg at bivirkningene kan bli større enn bivirkningene av flatfyll. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 Takk for informativt svar Anonymous poster hash: cff1b...ded 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.