Blomsterfluen Skrevet 14. juni 2014 Skrevet 14. juni 2014 Går det an å være psykisk syk og samtidig være lykkelig å foreksempel fange øyenstikkere å sitte på ryggen til omsorgsbolig personalet? (Vi hadde en slik lek i dag hvor man skulle måle hvor sterk personalet var). Personalet sier at jeg er veldig fin nå i oppførselen. Men jeg sliter litt med å følge at jeg må klype meg selv i venstre side av fjeset når jeg Gjør feil. 0 Siter
slabbedask Skrevet 14. juni 2014 Skrevet 14. juni 2014 Det gjør det nok. Kommer vel an på hva slags psykisk sykdom det er snakk om. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. juni 2014 Skrevet 14. juni 2014 Går det an å være psykisk syk og samtidig være lykkelig å foreksempel fange øyenstikkere å sitte på ryggen til omsorgsbolig personalet? (Vi hadde en slik lek i dag hvor man skulle måle hvor sterk personalet var). Personalet sier at jeg er veldig fin nå i oppførselen. Men jeg sliter litt med å følge at jeg må klype meg selv i venstre side av fjeset når jeg Gjør feil. Ja, det er nettopp de små lykkelige øyeblikkene som gir livet mening. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.