Gondor Skrevet 15. juni 2014 Skrevet 15. juni 2014 Jeg er plaget av tankekjør selv om jeg står på ap. Nå har psykiateren min foreslått at jeg skal øke ap og øke wellbutrin når jeg føler at tankekjøret kommer. Altså en stimulerende og en dempende. Jeg har fått beskjed om å gå ned til normal dose på wellbutrin hvis jeg blir hypoman. Det er risky business for da vil jeg selvfølgelig bli fristet til å fortsette å være hypomanHvordan høres dette ut i dine ører? (Psykiateren min er også farmakolog) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. juni 2014 Skrevet 15. juni 2014 Jeg tenker at du skal stole på din psykiater/farmakolog. 0 Siter
Gondor Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Skrevet 16. juni 2014 Ja, jeg stoler på ham. Han er svært dyktig og gir aldri opp. (Det gjør ikke jeg heller)Jeg er bare nysgjerrig på om du ville gitt den samme kombinasjonen til en av dine pasienter med samme problemstilling.Jeg står på fluanxol, wellbutrin, cipralex og lamictal + levaksin. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. juni 2014 Skrevet 16. juni 2014 Hvis jeg hadde vært uenig, hadde jeg skrevet det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.