Gå til innhold

NHD, hva tenker du om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er plaget av tankekjør selv om jeg står på ap. Nå har psykiateren min foreslått at jeg skal øke ap og øke wellbutrin når jeg føler at tankekjøret kommer. Altså en stimulerende og en dempende. Jeg har fått beskjed om å gå ned til normal dose på wellbutrin hvis jeg blir hypoman. Det er risky business for da vil jeg selvfølgelig bli fristet til å fortsette å være hypoman

Hvordan høres dette ut i dine ører? (Psykiateren min er også farmakolog)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg tenker at du skal stole på din psykiater/farmakolog.

Skrevet

Ja, jeg stoler på ham. Han er svært dyktig og gir aldri opp. (Det gjør ikke jeg heller)

Jeg er bare nysgjerrig på om du ville gitt den samme kombinasjonen til en av dine pasienter med samme problemstilling.

Jeg står på fluanxol, wellbutrin, cipralex og lamictal + levaksin.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis jeg hadde vært uenig, hadde jeg skrevet det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...