ISW Skrevet 16. juni 2014 Skrevet 16. juni 2014 Det er kanskje lurt (snakker av veldig mye egen erfaring) å ikke google alt man føler og kjenner i kroppen eller psyken. Det er nok også lurt å betrakte en del små plager som normalvarianter. Det er ikke slik at noe enten er 100% sykt eller 100% friskt. En motor går aldri helt jevnt, det er alltid noen feilslag, hvis du skjønner hva jeg mener. Men motoren fortsetter likevel å gå. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Skrevet 16. juni 2014 Det er kanskje lurt (snakker av veldig mye egen erfaring) å ikke google alt man føler og kjenner i kroppen eller psyken. Det er nok også lurt å betrakte en del små plager som normalvarianter. Det er ikke slik at noe enten er 100% sykt eller 100% friskt. En motor går aldri helt jevnt, det er alltid noen feilslag, hvis du skjønner hva jeg mener. Men motoren fortsetter likevel å gå. Ok. Men jeg har det med å få sensoriske anfall om nettene på venstre side av kroppen og noen ganger våkner jeg av følelsen av å ikke få til å, puste skikkelig. Jeg bare lurer hva disse anfallene kan Være. 0 Siter
frosken Skrevet 16. juni 2014 Skrevet 16. juni 2014 Ok. Men jeg har det med å få sensoriske anfall om nettene på venstre side av kroppen og noen ganger våkner jeg av følelsen av å ikke få til å, puste skikkelig. Jeg bare lurer hva disse anfallene kan Være. Jeg tror ikke det er hensiktsmessig for deg å stille alle disse spørsmålene om din kropp her på doktoronline. Det virker som om det bare får deg til å bli enda mer opptatt av alle slags detaljer. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Skrevet 16. juni 2014 Jeg tror ikke det er hensiktsmessig for deg å stille alle disse spørsmålene om din kropp her på doktoronline. Det virker som om det bare får deg til å bli enda mer opptatt av alle slags detaljer. Jeg trodde doktor online var et sånt sted man kunne spørre om sånt, jeg.jeg er ikke opptatt av detaljer bare råd om hva det kan Være. 0 Siter
gamle_blakken Skrevet 16. juni 2014 Skrevet 16. juni 2014 Jeg trodde doktor online var et sånt sted man kunne spørre om sånt, jeg.jeg er ikke opptatt av detaljer bare råd om hva det kan Være. Gå til fastlegen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. juni 2014 Skrevet 16. juni 2014 Uansett om det er psykisk eller ikke, er det noe i hjernen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.