Gå til innhold

Utestengning fra arbeidslivet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nils Håvard Dahl, psykiater, on 17 Jun 2014 - 12:40, said:

Det er ingen steder i verden så høy forekomst av depresjoner og angst

Dette kan jeg med sikkerhet si er feil.

Hvor er det høyere? Og, hvor er det stedet hvor det er flere som er utenfor arbeidslivet pga. lettere psykiske lidelser? Arbeidsledighet i Norge blir kamuflert med uføretrygd.

Det er merkelig at med en gang noen påstår at Norge ikke er best på alle mulige områder så protesteres det og forsvares. Det av et folk som dyrker midt i mellom tilstander overalt og er aldri helt fornøyd. Det er vanlig i skolesystemet å gi C som vanligste karakter selv om det er dårlig karakter internasjonalt. Helsesystemet er også middelmådig og ingen har det riktig bra. Janteloven står sterkt og ingen skal tro noe bra om seg selv. Det er ikke lenge siden det ble sagt til meg at selv om jeg var flink så var mange andre det også. Noe jeg betviler ikke, men hvorfor måtte det påpekes? Anonymous poster hash: 09ede...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvor er det høyere? Og, hvor er det stedet hvor det er flere som er utenfor arbeidslivet pga. lettere psykiske lidelser? 

 

Hvor er det høyere? Og, hvor er det stedet hvor det er flere som er utenfor arbeidslivet pga. lettere psykiske lidelser? Arbeidsledighet i Norge blir kamuflert med uføretrygd.

Det er merkelig at med en gang noen påstår at Norge ikke er best på alle mulige områder så protesteres det og forsvares. Det av et folk som dyrker midt i mellom tilstander overalt og er aldri helt fornøyd. Det er vanlig i skolesystemet å gi C som vanligste karakter selv om det er dårlig karakter internasjonalt. Helsesystemet er også middelmådig og ingen har det riktig bra. Janteloven står sterkt og ingen skal tro noe bra om seg selv. Det er ikke lenge siden det ble sagt til meg at selv om jeg var flink så var mange andre det også. Noe jeg betviler ikke, men hvorfor måtte det påpekes? Anonymous poster hash: 09ede...0d0

 

Hvorfor flytter du ikke tilbake til hjemlandet hvis du syntes det er så ille her?

Anonymous poster hash: baed5...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor er det høyere? Og, hvor er det stedet hvor det er flere som er utenfor arbeidslivet pga. lettere psykiske lidelser? Arbeidsledighet i Norge blir kamuflert med uføretrygd.

Anonymous poster hash: 09ede...0d0

Ta en titt på dette depresjonskartet, og les artikkelen grundig :)

http://www.washingtonpost.com/blogs/worldviews/wp/2013/11/07/a-stunning-map-of-depression-rates-around-the-world/

U.

Anonymous poster hash: 82f79...111

Anonymous poster hash: 82f79...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Hvorfor flytter du ikke tilbake til hjemlandet hvis du syntes det er så ille her?

Anonymous poster hash: baed5...229

 

Norge er hjemlandet mitt.  Hva får deg til å tro at jeg ikke er norsk?

Anonymous poster hash: 09ede...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ta en titt på dette depresjonskartet, og les artikkelen grundig :)

http://www.washingtonpost.com/blogs/worldviews/wp/2013/11/07/a-stunning-map-of-depression-rates-around-the-world/

U.

Anonymous poster hash: 82f79...111

Anonymous poster hash: 82f79...111

Det står ingenting i denne artikkelen hvor mange er ute av arbeidslivet pga. depresjoner og angst og det er hovedpoenget mitt.  Norge ligger høyt i forhold til depresjoner og høyest når det gjelder å få mennesker vekk pga. lettere psykiske lideleser.  Overskriften på tråden er -utestengning av arbeidslivet-.

Anonymous poster hash: 09ede...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...