AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 Skrevet 16. juni 2014 Hei. Jeg er 18år har forsåvidt er greit liv. Er på fosterhjemme mitt enda mens jeg er i utdanning. Jeg føler jeg har vert nedfor i det siste ting fra fortiden begynner å falle tilbake og jeg har aldri fått liksm gråte det ut enda. For jeg får ikke til å gråte. Jeg har ikke gråtet ordentlig på maange år! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler det er nesten farlig for meg å kjøre for jeg får tanker i hode. Har ofte hodespinn.. jeg trur jeg sprekker snart.. Anonymous poster hash: 3578f...bbb 0 Siter
frosken Skrevet 16. juni 2014 Skrevet 16. juni 2014 Kan du snakke med fosterforeldrene dine om hvordan du har det? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. juni 2014 Skrevet 16. juni 2014 Jeg synes du skal snakke med fastlegen din. Bestill time i morgen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Be om SSRI hos fastlegen.Anonymous poster hash: 9e344...a30 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.