AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Jeg føler meg veldig sliten og lurer på om det er naturlig med tanke på at jeg de siste 11 årene har vært undersøkt på retta og vranga av barnevernet flere ganger. Uanmeldte og meldte hjembesøk stadig vekk. Sakkyndige psykologer har de også brukt. De finner ikke noe galt, men vil heller ikke gi slipp. I tillegg har jeg vært gjennom syv rettsaker. Alt fra barnefordeling til skifteoppgjør. Jeg er sliten og lei. Vill du/dere blitt slitne av sånt? Anonymous poster hash: 2c2a2...efe Anonymous poster hash: 2c2a2...efe 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Jeg føler meg veldig sliten og lurer på om det er naturlig med tanke på at jeg de siste 11 årene har vært undersøkt på retta og vranga av barnevernet flere ganger. Uanmeldte og meldte hjembesøk stadig vekk. Sakkyndige psykologer har de også brukt. De finner ikke noe galt, men vil heller ikke gi slipp. I tillegg har jeg vært gjennom syv rettsaker. Alt fra barnefordeling til skifteoppgjør. Jeg er sliten og lei. Vill du/dere blitt slitne av sånt? Anonymous poster hash: 2c2a2...efe Anonymous poster hash: 2c2a2...efe Ikke det minste rart at du er sliten nei, noen ganger gjør de folk syke/sykere, men du er ikke syk selv om du er sliten. Alle hadde blitt sliten av det du gjennomgår. 0 Siter
Tusset Skrevet 19. juni 2014 Skrevet 19. juni 2014 Om en har hatt perioder med mye stress. (Og det ser jeg for meg du har hatt) Så er det vanlig at en blir sliten i lenger tid etterpå. Jeg har lest at det skal hjelpe med en kombinasjon av hvile og fysiske aktiviteter. Det er viktig å ta vare på seg selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 Skrevet 19. juni 2014 Dette hadde jeg garantert blitt mentalt utslitt av. Anonymous poster hash: 95ae9...ddc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.