AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Jeg skal ta seroquel 50 mg til kvelden og jeg kan ta inntil 100 mg på dagtid ved behov. Jeg har ikke psykose, men sliter med dissosiasjon. Jeg har eupf, unnvikende pf, angst, depresjoner og panikkanfall. Saken er den at jeg har begynt å ta så mye mer enn jeg skal, pga konstant indre uro og redsel for panikkanfall. Nå er jeg oppe i ca 600 mg daglig. Det har hjulpet meg, men jeg har lagt kraftig på meg siste tiden, og jeg er allerede overvektig. Andre medisiner jeg går på er: Lamictal 600 mg Abilify 15 mg Zoloft 100 mg Jeg vil ikke ha benzo i redsel for å bli avhengig. Hva kan jeg gjøre for å slutte/komme på en lav dose seroquel? Kan jeg feks øke en av de andre medisinene for å bøte på mindre doser med seroquel? Hvilke evt medisinendringer vile du, NHD, evt foretatt på meg for å minke det indre kjøret? Hva kan jeg gjøre? Blir takknemlig for svar. Anonymous poster hash: 86046...895 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. juni 2014 Skrevet 18. juni 2014 Jeg tror dessverre ikke at ytterligere medisiner er det som skal til for å hjelpe deg. Det kan faktisk hende at det du trenger er litt mindre AP (seroquel eller abilify) Dette må du ta opp med den psykiateren som behandler deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 Skrevet 18. juni 2014 Jeg tror dessverre ikke at ytterligere medisiner er det som skal til for å hjelpe deg. Det kan faktisk hende at det du trenger er litt mindre AP (seroquel eller abilify) Dette må du ta opp med den psykiateren som behandler deg. Hei og takk for svar. Jeg skal ta det opp med han ja. Kan ikke fortsette med å gå på disse elefantdosene. Anonymous poster hash: 86046...895 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.