slabbedask Skrevet 18. juni 2014 Skrevet 18. juni 2014 Glad for å lese at det går bedre med barnet ditt, du er en god mor og vet tydeligvis barnets beste Hva er AB? Antibiotika? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Skrevet 18. juni 2014 Dette linker jeg uten tvil direkte tilbake til din psykiske grunnlidelse. Du spør om dette er psykisk eller fysisk, det er begge deler. Kropp og sjel henger sammen og bør ikke sees så isolert på. Det er det. Det er vanskelig å vite hva som er psykisk, fysisk og åndelig og dermed blir det bare surr. Det blir som en tornado av alt dette feier over meg, da trygler jeg Gud og hjelperene mine om beskyttelse. Men det virker som det skjer gang på gang, vil ha hvitt lys inni meg som kan gjøre meg ren/hel/frisk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Skrevet 18. juni 2014 Hjelper AP mot disse plagene? Tror ikke du det hjelper da? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Skrevet 18. juni 2014 Nydelig å lese din replikk- tror det er viktig m et holistisk menneskesyn også innenfor psykiatrien... Eh! Men nå ansees jeg ik for p være særlig troverdig om dagen( men det er en annen sak).. Viktig med ulike menneskesyn. Jeg tror de som sliter psykisk ser klarest på enkelte områder. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. juni 2014 Skrevet 18. juni 2014 (endret) Glad for å lese at det går bedre med barnet ditt, du er en god mor og vet tydeligvis barnets beste Hva er AB? Antibiotika bredspektret og langtidsbehandling, for oss som nekter bli liggende:-; Monsen og meg og andre friluftsmennesker! Endret 18. juni 2014 av Madelenemie 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Skrevet 18. juni 2014 Antibiotika bredspektret og langtidsbehandling, for oss som nekter bli liggende:-; Monsen og meg og andre friluftsmennesker! Ok 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.