Gjest Skrevet 18. juni 2014 Skrevet 18. juni 2014 Slutter den åvirke v overdrivelse ?! I ren og kjær desperasjon etter indre ro puttet jeg i m ca fire stk i går( m få timers mellomrom ). Ble døsig m slet m søvn likevel .. Sa der til psykolog .. Hun blandet seg ik , men skrev det ned, tipper det får konsekvenser.. hadde tenkt å levere henne resten , men kom til at jeg nok ikke kan gjøre så mye " ille" m de jeg har. Nå : hodepiiiiine, får vel som fortjent:( 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 18. juni 2014 Skrevet 18. juni 2014 Nei, de slutter ikke å virke i høyere dose, men Stilnoct har kort halveringstid så hvis du tok dem med noen timers mellomrom vil virkingen av den første pillen ha avtatt godt idet du tok den siste. Hvis du trenger mer enn 10 mg for å sove kan det tyde på toleranseutvikling. Jeg ville tatt minst en ukes pause fra Stilnoct var jeg deg, og jeg ville aldri tatt mer enn 10 mg av gangen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.