xxløvetannxx Skrevet 18. juni 2014 Skrevet 18. juni 2014 Var i dag hos psykologen min, og han utførte et M.I.N.I intervju. Scoret "fullt hus" på panikkangst og generalisert angst. Så da er spørsmålet mitt til eksperten; hva er adekvat medisinering? Hoveddiagnose er PTSD, tilleggsdiagnoser er uspesifisert psykose og disse to angstlidelsene. Tar fra før xeplion 75 mg i.m/3 uke, nozinan 25 mg x3/ v.behov og stesolid 5 mg v/behov. Det har vært snakk om oppstart med SSRI/SNRI, men hvilket preparat og dosering ville vært første alternativ? 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 18. juni 2014 Skrevet 18. juni 2014 (endret) Ville forsøkt denne rekkefølgen: 1. Cipralex 2. Zoloft 3. Efexor Hvis du ikke får noe effekt av Cipralex på en skikkelig serumskonsentrasjon ville jeg kanskje gått rett på Efexor, om du ikke har god tid og vil forsøke Zoloft først. Endret 18. juni 2014 av YoplaitDouble 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.