AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 Skrevet 19. juni 2014 Er det sånn at psykotiske symptomer alltid skal medisineres? Min behandler har snakket i månedsvis om at jeg er grensepsykotisk men har ikke fått noen medisiner mot det. Er det vanlig? Anonymous poster hash: 79f8b...75b 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. juni 2014 Skrevet 19. juni 2014 Plages du av symptomene? Gir de nedsatt funksjon? Hvis ja på minst et av spørsmålene, synes jeg du skal medisineres. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 Skrevet 19. juni 2014 Plages du av symptomene? Gir de nedsatt funksjon? Hvis ja på minst et av spørsmålene, synes jeg du skal medisineres. Synes det er litt vanskelig å svare på spørsmålene. Jeg er såpass vandt med symptomene, dessuten så tror jeg ikke at de kommer til å gå vekk med medisiner fordi de er jo virkelige. Jeg er litt usikker på om de gir nedsatt funksjon, jeg verken jobber eller studerer men jeg har også alvorlig anoreksi som setter sine grenser i tillegg. Anonymous poster hash: 79f8b...75b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.