Gå til innhold

Medisiner mot psykotiske symptomer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sånn at psykotiske symptomer alltid skal medisineres? Min behandler har snakket i månedsvis om at jeg er grensepsykotisk men har ikke fått noen medisiner mot det. Er det vanlig?

Anonymous poster hash: 79f8b...75b
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Plages du av symptomene? Gir de nedsatt funksjon?  Hvis ja på minst et av spørsmålene, synes jeg du skal medisineres.

AnonymBruker
Skrevet

Plages du av symptomene? Gir de nedsatt funksjon?  Hvis ja på minst et av spørsmålene, synes jeg du skal medisineres.

Synes det er litt vanskelig å svare på spørsmålene. Jeg er såpass vandt med symptomene, dessuten så tror jeg ikke at de kommer til å gå vekk med medisiner fordi de er jo virkelige. Jeg er litt usikker på om de gir nedsatt funksjon, jeg verken jobber eller studerer men jeg har også alvorlig anoreksi som setter sine grenser i tillegg.

Anonymous poster hash: 79f8b...75b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...