Gå til innhold

Lyst å ta tattovering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sant? Det går rett til helvete med dette landet. Jeg gråter meg i søvn når jeg tenker på framtiden.

Bare å sette i gang og utdanne flere psykologer/ psykiatere først som sist!

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cappella33

34

• AnonymBruker

17

• tonie

10

• Kayia

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mine observasjoner av vanlige typer tatoverte mennesker(store eller mange tatoveringer):

Folk som lider av usunn impulsivitet, ADHD-typer. Han som ønsker å se skummel/farlig ut fordi han vanker i miljøer der det er nødvendig eller for å late som han gjør det fordi han tror det drar damer. De som er mer enn vanlig opptatt av å passe inn og bli godtatt og henger på alle trender lederne velger ut. Narsissister som lever for oppmerksomhet og beundring. Folk som tilhører ulike harrymiljøer der alle får tatovering i konfirmasjonsgave.

Og så noen vanlige mennesker uten "greier", men de pleier å ha noe mer diskrete tatoveringer som kan dekkes til.

Å hjelpe meg...

Skrevet

Herre Jesus for noen kommentarer her!! Hvorfor er dere så bestemt på å si "tatoveringer er stygt"?? Har dere hørt om ordtaket "if you don't have anything nice to say, don't say it at all"? Hadde hun hatt lyst til å høre deres meninger om tattoveringer er fint eller ikke hadde hun spurt.

Kan dere heller holde dere til saken og opprette deres egen tråd om hvorvidt tattoveringer er fint eller ikke hvis dere har så mange meninger om saken??

Tilbake til det TS egentlig  var ute etter:

Det er svært, svært liten sjangse for at du får en allergisk reaksjon. Siden du har tenkt så godt og lenge om saken har jeg bare en ting å si til deg: go for it. Du kommer ikke til å angre! :)

Ja jeg holdt på å nevne det at de kunne lage sin egen tråd ang tatoveringer. 

Nå ler jeg faktisk av hele greien her hehe :) Men takker for støtten og jeg kommer til å kontakte et seriøst tatoverings studio, De har tross alt peiling og vet mye. Får se om de fortsetter debatten her ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...