Gjest Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 Skrevet 19. juni 2014 Hei! Jeg er en dame i 20 årene , som for et år siden fikk et nydelig lite barn. Noen måneder etter fødsel fikk jeg litt angst og begynte behandling hos psykolog etter en stund. Så kom depresjonen. Jeg har hatt det før, og blitt medisinert for det i noen år. Det som er problemet nå, er at jeg følger jeg faller lenger og lenger ned.... Jeg har mistet alt av selvtillit og har null energi. Selv om jeg går til behandling hos psykolog, føler jeg ikke jeg kommer meg noe lenger opp. Jeg får dårligere og dårligere samvittighet for hver dag som går, når jeg ikke klarer å være 100% for barn og mann. Jeg er mye lei meg og sint for det. Jeg har en kronisk sykdom som krever at jeg passer på og har litt overskudd til å gjøre dette, så det påvirker meg veldig fysisk også. Jeg har mistet kontakt med venner og familie da jeg føler jeg blir sett ned på, og snakket om. JEg ser også at det begynner å bli avstand mellom meg og mannen min. Spørsmålet mitt er.... når jeg er til behandling, og dette ikke har hjulpet på depresjonen, burde jeg prøve medisinering igjen ? Hva er alternativene mine? Jeg orker ikke gå sånn som dette. Jeg føler jeg ødelegger meg selv og de rundt meg med negativitet og sorger. Jeg skjønner jo at livet kan være bedre mentalt, hvorfor kan jeg ikke tro på det, og komme meg dit jeg også? Mvh Trine 0 Siter
Tusset Skrevet 19. juni 2014 Skrevet 19. juni 2014 Jeg synes medisin i en periode kan være en god ide. Slik at du kanskje klarer å jobbe med årsaken til depresjonen i steden for å sitte fast i symptomene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.