Cavatina Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg har nå i et års tid hostet slim så å si daglig. Det ser ut som om det forverrer seg i takt med kulda. Jeg hoster mye mer når jeg har vært utendørs og kommer inn. Det virker også som om jeg hoster mer slim når jeg har fått i meg melkeprodukter. Pleier å hoste mer når jeg tørker støv, når jeg prater og når jeg oppholder meg i røykfylte rom. Jeg har en far som har astma og får medisiner for det. Jeg er selv kraftig overvektig og har lavt stoffskifte + muligens mer som jeg ikke blir utredet for fordi jeg ikke får hjelp innenfor helsevesenet. Jeg har dessverre vegg-til-vegg-teppe i leiligheten (noe som jeg forbanner opp og i mente, og som jeg dessverre ikke får fjernet selv), og jeg har en katt. Jeg er 33. Hva kan være årsaken til denne slimhosten? Kan også fortelle at jeg er ganske tett i nesen når jeg våkner om morgenen og jeg sliter også med en betent tann som jeg har holdt på med rotfylling av i lang tid nå. Tannlegen lurte på om jeg kanskje har bihulebetennelse eller lignende. Kan dette ha noen sammenheng med hosten? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39927-slimhoste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Lunde, Sykepleier Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 I og med at din far har astma, og du har de symptomene du nevner, ville jeg ha gått til en lungelege eller allmennpraktiserende lege og bedt om å få utredet dette. Om du også er allergisk, kan man undersøke med en prikktest. Å hoste slim over tid handler om at noe ikke er som det skal, det sliter mye på deg selv går jeg ut fra og bør absolutt utredes. Ved bihulebetennelse har man gjerne en sprengende fornemmelse i hodet, det gjør vondt i hodet. Hoste er ikke nødvendigvis et symptom på dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39927-slimhoste/#findComment-150705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.