Gå til innhold

Latuda

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

De fungerer ikke på alle, eller mot alle typer depresjoner. Faktisk viser forskning av 1/4 blir dårligere av SSRI.

De fungerer ikke på alle, eller mot alle typer depresjoner. Faktisk viser forskning av 1/4 blir dårligere av SSRI.

Hei!

Ok vær så snill legg ut link.

Hva hjelper da?

Skrevet

Hei!

Ok

Dette var ikke til dere som sliter.

Det er en del her som mener de er helt friske:-D

Og stadig kverner på dette med medisiner... da burde man vite at man ikke er frisk.

Jeg skal ikke krenke vedkommende ved å skrive nick, jeg prøver å være hyggelig/romslig/litt mer PK

Det er mulig å holde seg frisk med medisiner.  Men selv om en føler seg frisk kan en fremdeles ha noen plager.  Grensen mellom syk/frisk kan vel diskuteres. 

stjernestøv
Skrevet

Hei!

Nei nei du kverrullerer aldri!! :-)

Du er bare søt :-)

Det er feks issomethingwrong, å hjelpe meg... som  grubler fælt, men han er jo syk og sikkert unnskyldt, men jeg tenkte ikke på deg, du spør om, ditt , legger ut ærlige tråder, OG , tja det er realt nok,

Ikke enig med deg alltid :-) men du er snill, ærlig, real, og det er noe fint ved deg.

Derfor står alt mitt til din rådighet når ferier melder seg:-)

Jeg må stole på noen som skal få mitt rom, med mine newtonvugger og mine snurrerier og bøker m.m.:-)

Du er jo litt autist, når du har fått en med asperger :-D

Tusen takk kjære deg, du er bare så god og snill :wub:

Er bra jeg ikke kverulerer ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...