Gå til innhold

jeg sliter med å fortsette og se fremover

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk et 50% engasjement i et år og så var jeg sykemeldt den andre halvdelen. Nå får jeg ikke fortsette og må over på AAP. Det har jeg fått innvilget opp til fullt, men aner ikke hvor mye jeg kommer til å få.

Jeg har søkt stillinger, men kan ikke jobbe med hva som helst og vil ha jobb som jeg er kvalifisert for og tåler helsemessig. Alle de jobbene har mange søkere og hard kamp om plassene. Nav vet at jeg holder på å søke jobber og tanken på sitte alene til høsten og finne på noe selv til å tjene penger er vanskelig. Jeg bor helt alene og skal da prøve å skaffe meg oppgaver hvor jeg skal jobbe alene hjemme også.

I dag f.eks. har jeg ikke stått opp. Har noen oppgaver liggende, burde ha vasket leiligheten og pakket til en reise i neste uke.

Jeg er ikke ung lenger og alderen jobber mot meg. jeg har veldig høy kompetanse. Det er trøsten, men samtidig begrenser det hvilke stillinger jeg kan søke på. Det nytter ikke å søke hvor jeg er overkvalifisert.

Jeg har slitt veldig de siste årene og trukket meg vekk fra oo,givelsene. Jeg greier llte, kan ikke konsentrere meg og har null energi. Jeg er nødt og se fremover og bruke kompetsnsen min pånoe. Anonymous poster hash: 5417e...bb9

Skrevet

Jeg fikk et 50% engasjement i et år og så var jeg sykemeldt den andre halvdelen. Nå får jeg ikke fortsette og må over på AAP. Det har jeg fått innvilget opp til fullt, men aner ikke hvor mye jeg kommer til å få.

Jeg har søkt stillinger, men kan ikke jobbe med hva som helst og vil ha jobb som jeg er kvalifisert for og tåler helsemessig. Alle de jobbene har mange søkere og hard kamp om plassene. Nav vet at jeg holder på å søke jobber og tanken på sitte alene til høsten og finne på noe selv til å tjene penger er vanskelig. Jeg bor helt alene og skal da prøve å skaffe meg oppgaver hvor jeg skal jobbe alene hjemme også.

I dag f.eks. har jeg ikke stått opp. Har noen oppgaver liggende, burde ha vasket leiligheten og pakket til en reise i neste uke.

Jeg er ikke ung lenger og alderen jobber mot meg. jeg har veldig høy kompetanse. Det er trøsten, men samtidig begrenser det hvilke stillinger jeg kan søke på. Det nytter ikke å søke hvor jeg er overkvalifisert.

Jeg har slitt veldig de siste årene og trukket meg vekk fra oo,givelsene. Jeg greier llte, kan ikke konsentrere meg og har null energi. Jeg er nødt og se fremover og bruke kompetsnsen min pånoe. Anonymous poster hash: 5417e...bb9

Har du snakket med NAV om dette? Jeg kjenner ikke til rettighetene for sykemeldte så godt, men jeg vil tro din saksbehandler forhåpentligvis kan gi deg noen tips om hva som kan være nyttig å gjøre.

Skrevet (endret)

66% av inntekten siste året før du ble syk, eller gjennomsnittet de siste tre årene hvis dette blir høyere. Maks utbetaling er 66% av 6G, ca 348.000 i året. Skattlegges som lønn.

Endret av slabbedask

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...