Stormwind Skrevet 21. juni 2014 Skrevet 21. juni 2014 Jeg er en mann på 43 år. Jeg har tidligere blitt diagnostisert med schizofrenidiagnose, udifferensiert type. Har levd med diagnosen i mange år og har blitt frisk av diagnosen. Men for å holde meg frisk så må jeg gå på noe medisin. Jeg tar 0,5 milligram rivotril, en om morgenen og en om kvelden. Så tar jeg 1 milligram risperidon før jeg legger meg om kvelden. For enkelhets skyld så har jeg valgt å ikke drikke alkohol i det hele tatt, men så tenker jeg at det er vel noe livskvalitet i det å kunne ta seg en glass vin i godt selskap noen ganger. Tenker da på ett glass. Vil dette gå bra med hensyn til de medisinene jeg tar? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. juni 2014 Skrevet 21. juni 2014 Jeg er en mann på 43 år. Jeg har tidligere blitt diagnostisert med schizofrenidiagnose, udifferensiert type. Har levd med diagnosen i mange år og har blitt frisk av diagnosen. Men for å holde meg frisk så må jeg gå på noe medisin. Jeg tar 0,5 milligram rivotril, en om morgenen og en om kvelden. Så tar jeg 1 milligram risperidon før jeg legger meg om kvelden. For enkelhets skyld så har jeg valgt å ikke drikke alkohol i det hele tatt, men så tenker jeg at det er vel noe livskvalitet i det å kunne ta seg en glass vin i godt selskap noen ganger. Tenker da på ett glass. Vil dette gå bra med hensyn til de medisinene jeg tar? De jeg kjenner med psykiske lidelser tar mer en et glass vin, det gjør jeg selv noen ganger også...ikke vin men cider. Det er ikke farlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.