Gjest Finken Skrevet 10. desember 2001 Skrevet 10. desember 2001 Hei, Er det mulig å få noen skikkelig gode råd om prostatitt? Virker som om det er mange som sliter med dette, men kanskje litt lite hjelp å få? Har gått på diverse antibiotikakurer de siste årene (kronlogisk rekkefølge): Vibramycin 14 dg, Azitromax 3 dg + Vibramycin 30 dager, Ciproxin 20 dg, Doxylin 60 dg + Trimetoprim 14 dag. Hvis jeg bare må akseptere antibiotikakurer i ny og ne pga. nedsatt almenntilstand ved utbrudd av prostatitten, hvilke medisiner er da å foretrekke (for meg som pasient, ikke for resistens i befolkningen forøvrig) Meget takknemlig for svar! 0 Siter
Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob Skrevet 11. desember 2001 Skrevet 11. desember 2001 Kjære Finken, Dette med residiverende prostatitter kan være et vanskelig problem. Jeg synes at dine spørsmål er såpass kliniske at jeg vil foreslo at du sender det til Forum for Urinveier. De kan mer om det. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.