Gå til innhold

Har jeg ødelagt hjernen min?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Jeg er desperat etter å få en lidelse i hodet men samtidig så vil jeg ikke dø. Dette kaller psykiateren tvang og angst. Jeg Gjør "the choking game" ofte Selvom jeg vet det er farlig. Ikke fordi jeg vil dø men fordi jeg ønsker meg så inderlig et krampe anfall. Jeg har holdt på med denne "leken" i 3 år. Har jeg ødelagt hodet mitt da, når jeg i blant får halvsidige lammelser om nettene og får merkelige følelser avogtil?

Endret av Blomsterfluen
stjernestøv
Skrevet

Jeg er desperat etter å få en lidelse i hodet men samtidig så vil jeg ikke dø. Dette kaller psykiateren tvang og angst. Jeg Gjør "the choking game" ofte Selvom jeg vet det er farlig. Ikke fordi jeg vil dø men fordi jeg ønsker meg så inderlig et krampe anfall. Jeg har holdt på med denne "leken" i 3 år. Har jeg ødelagt hodet mitt da, når jeg i blant får halvsidige lammelser om nettene og får merkelige følelser avogtil?

Slutt med den leken, det er farlig.

Skrevet

Hvorfor i h****** (beklager språket men det er et passende begrep) ønsker du deg et krampeanfall av alle forferdelige ting?

Slutt med det. Det er farlig og fullstendig idiotisk.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ønsker man seg et krampeanfall?

Anonymous poster hash: c535f...88d
Skrevet

Kramper er et tegn på oksygenmangel, og det kan føre til hjerneskade.

Skrevet

Jeg håper du skjønner hvor alvorlige konsekvenser det kan få. Nå snakker jeg ikke bare om døden, men at du kan ende opp alvorlig hjerneskadet for livet. Det kan gi alvorlig kognitiv svikt, altså du kan ende opp med å ikke klare å lære, huske, snakke eller kommunisere på hvilket som helst vis. Og masse andre ting som gjør at livet blir enda vanskeligere.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Med vedvarende slike ønsker og tanker, er det fristende å si at du må ha pådratt deg hjerneskade.

Bella Dotte
Skrevet

Jepp, jeg er redd skaden allerede har skjedd.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, jeg er redd skaden allerede har skjedd.

Nå syntes jeg dere er frekke!

Anonymous poster hash: 6a40a...2e1

Skrevet

Det er bare en ting å gjøre: SLUTT med slik selvskading!

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor du stadig gjør ting som du utmerket godt forstår er idiotisk. Du er alt for smart for det tullet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...