Gå til innhold

personalet nekter meg å gå på jobben uten å dusje...

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Problemet er at jeg dusjet i går kveld og de tror ikke på meg og i dag er dusjen nesten helt kald. Jeg risikerer å miste jobben. Hva Gjør jeg nå?

Skrevet

Hva gjør jeg nå?

Tar en lynrask dusj selv om den blir i kaldeste laget, slik at du kommer deg på jobben, og tar diskusjonen om morgen- og kveldsrutiner når ting har roet seg og alle har bedre tid?
DexterMorgan
Skrevet

Vask deg under armene bare så er du mer enn ren (og luktfri) nok dersom du dusjet igår

Skrevet

Problemet er at jeg dusjet i går kveld og de tror ikke på meg og i dag er dusjen nesten helt kald. Jeg risikerer å miste jobben. Hva Gjør jeg nå?

Hva vil du helst unngå? Miste jobben eller dusje? Valget er ditt.
Skrevet

Jeg håper at du har kommet deg på jobben.  Det tar ikke lang tid å dusje og går godt an å dusje både morgen og kveld.

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg håper at du har kommet deg på jobben.  Det tar ikke lang tid å dusje og går godt an å dusje både morgen og kveld.

Jeg kom meg på jobben 2 timer for seint. Men jeg er ivertfall på jobben nå.

Skrevet

Ta deg tid til å dusje deg om morgenen, enkelt å greit. 

Skrevet

Jeg kom meg på jobben 2 timer for seint. Men jeg er ivertfall på jobben nå.

Tar det deg to timer å dusje? Eller på å bestemme deg for å dusje?

Jeg dusjer hver morgen, uavhengig av om jeg har dusjet kvelden før. Om jeg ikke skal vaske håret og generelt er ganske ren tar dusjen bare et par minutter. Med hårvask går det kanskje ti minutter (og ytterligere ti minutter til tørking).

Blomsterfluen
Skrevet

Tar det deg to timer å dusje? Eller på å bestemme deg for å dusje?Jeg dusjer hver morgen, uavhengig av om jeg har dusjet kvelden før. Om jeg ikke skal vaske håret og generelt er ganske ren tar dusjen bare et par minutter. Med hårvask går det kanskje ti minutter (og ytterligere ti minutter til tørking).

Det tok to timer med buss venting og bussturen.

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg hater kalt vann.

AnonymBruker
Skrevet

Det tok to timer med buss venting og bussturen.

Hadde du forsovet deg?

Anonymous poster hash: 97e06...f59

Blomsterfluen
Skrevet

Hva slags jobb har du?

Jeg har datajobb.

Blomsterfluen
Skrevet

Hadde du forsovet deg? Anonymous poster hash: 97e06...f59

Ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...