AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Jeg har sånn kaos i hodet, at jeg ikke klarer å tenke skikkelig / grundig på noe. Det er liksom som at det som faller inn i hodet er det eneste... Sov faktisk greit i natt, og da tenker jeg - da har jeg vel ikke problemer med søvnen. Også begynner jeg å tenke på terapien. Jeg finner tegn til at det vi har kommet frem til der er feil. Og da begynner ting å spinne litt... Hva skal jeg bruke livet mitt på/til? Det er ingen mål og mening med det. Jeg får ideer om hva jeg skal gjøre, kan være vanskelige/omfattende ting og. Men det er ikke gjennomtenkt, så det går ikke over tid... Kan dette her være noe i forb. med bipolaritet? Min tidligere psykiater mente jeg hadde depresjon/hypomani. (Men også flere typer problemer.) Psykiateren jeg har nå, er nok ikke enig i dette med depresjon/hypomani. For jeg har jo gått på medisiner hele tiden der... hva gjør jeg med det, i tilfelle min tidligere psykiater har rett? Tenk om medisinene blir fjernet da! Da blir jeg deprimert igjen! Åh det er så grusomt å være deprimert. Men jeg vet jo ikke hva problemet mitt er, for jeg ser bare rett foran meg... Anonymous poster hash: 31e94...622 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Jeg har sånn kaos i hodet, at jeg ikke klarer å tenke skikkelig / grundig på noe. Det er liksom som at det som faller inn i hodet er det eneste... Sov faktisk greit i natt, og da tenker jeg - da har jeg vel ikke problemer med søvnen. Også begynner jeg å tenke på terapien. Jeg finner tegn til at det vi har kommet frem til der er feil. Og da begynner ting å spinne litt... Hva skal jeg bruke livet mitt på/til? Det er ingen mål og mening med det. Jeg får ideer om hva jeg skal gjøre, kan være vanskelige/omfattende ting og. Men det er ikke gjennomtenkt, så det går ikke over tid... Kan dette her være noe i forb. med bipolaritet? Min tidligere psykiater mente jeg hadde depresjon/hypomani. (Men også flere typer problemer.) Psykiateren jeg har nå, er nok ikke enig i dette med depresjon/hypomani. For jeg har jo gått på medisiner hele tiden der... hva gjør jeg med det, i tilfelle min tidligere psykiater har rett? Tenk om medisinene blir fjernet da! Da blir jeg deprimert igjen! Åh det er så grusomt å være deprimert. Men jeg vet jo ikke hva problemet mitt er, for jeg ser bare rett foran meg... Anonymous poster hash: 31e94...622 Det finnes ikke svar på alt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Det finnes ikke svar på alt. Svar? Hva har det med dette å gjøre... Anonymous poster hash: 31e94...622 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 (endret) Svar? Hva har det med dette å gjøre... Anonymous poster hash: 31e94...622 Du silte spørsmål og jeg svarte det finnes ikke svar på alt, ingen kan vite om din psykiater har rett. Endret 24. juni 2014 av stjernestøv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Det var da ikke det jeg spurte om. Jeg lurer på om noen har noen tips ift. hvordan forholde meg til behandlere som sier ulike ting, spesielt i tilfelle hvis den nye fjerner medisiner som gjør veldig mye for depresjonen. Jeg er redd for den nye behandleren. Skjønner ikke hvorfor de har ulike syn, det er ganske plagsomt. Fordi jeg er redd for å bli verre, i beste fall ikke bedre. Også lurte jeg på om denne "kortsyntheten" kunne ha noe med bipolaritet å gjøre... Anonymous poster hash: 31e94...622 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Det var da ikke det jeg spurte om. Jeg lurer på om noen har noen tips ift. hvordan forholde meg til behandlere som sier ulike ting, spesielt i tilfelle hvis den nye fjerner medisiner som gjør veldig mye for depresjonen. Jeg er redd for den nye behandleren. Skjønner ikke hvorfor de har ulike syn, det er ganske plagsomt. Fordi jeg er redd for å bli verre, i beste fall ikke bedre. Også lurte jeg på om denne "kortsyntheten" kunne ha noe med bipolaritet å gjøre... Anonymous poster hash: 31e94...622 Det er iallefall best å forholde seg til en behandler, eller det siste som er sagt. Forstår at du blir forvirret av det når de sier ulike ting, har hatt mange behandlere selv og fått mange diagnoser og. De er mennesker og de er forskjellige, ser ting på forskjellige måter. De har ikke en mal å gå etter, virker isåfall ikke slik. Hvis du vil beholde medisinene for å unngå å bli verre er det opp til deg, forklar det til din behandler. Du har noe du skulle ha sagt, det er deg det gjelder. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Ja. Jeg får bare prøve å "stå på mitt"... men jeg frykter å bli hjernevasket, på en måte... slike terapeuter har jo egentlig stor makt over en, på godt og vondt, og jeg er en veldig lettpåvirkelig person... eller jeg kan være veldig sta, altså, men jeg er lettpåvirkelig fordi jeg ikke har så stabile synsvinkler... Det er så skremmende å ikke vite hva som er sant/virkelig... det er noe jeg sliter med på flere områder enn dette... føler at jeg kan jo bare drive av gårde, på et vis... har ikke anker... Anonymous poster hash: 31e94...622 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.