Beverly123 Skrevet 26. juni 2014 Skrevet 26. juni 2014 Kan jeg ta 25 mg surmontil før jeg legger meg hvis jeg har drukket en flaske rødvin? Går fra før på fluanxol 2mg og cipralex 20 mg. 0 Siter
ISW Skrevet 27. juni 2014 Skrevet 27. juni 2014 Sånt er så individuelt tror jeg. Jeg hadde ingen problemer (som jeg merket i alle fall, men jeg sov) med å ta Remeron selv om jeg hadde vært på byen, men jeg sluttet med det da det ikke var helt bra (ble litt bekymret for å dø i søvne). Man skal jo egentlig ikke drikke så mye alkohol når man tar medikamenter mot psykiske lidelser, spesielt ikke med preparater som gir sedasjon. Men mange behandlere sier at noen glass vin eller pils kan gå greit. 0 Siter
Beverly123 Skrevet 27. juni 2014 Forfatter Skrevet 27. juni 2014 Sånt er så individuelt tror jeg. Jeg hadde ingen problemer (som jeg merket i alle fall, men jeg sov) med å ta Remeron selv om jeg hadde vært på byen, men jeg sluttet med det da det ikke var helt bra (ble litt bekymret for å dø i søvne). Man skal jo egentlig ikke drikke så mye alkohol når man tar medikamenter mot psykiske lidelser, spesielt ikke med preparater som gir sedasjon. Men mange behandlere sier at noen glass vin eller pils kan gå greit. Takk for svar. Ja, jeg er også redd for å dø i søvne. Jeg har noen ganger drukket noen glass vin, og lagt meg uten surmontil, dermed søvnløs natt og hele neste dag ødelagt. Så derfor jeg gjerne skulle ha visst, generelt, om man ka dø av å ta en liten dose etter alkohol. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.