Gå til innhold

Lyrica svimmelhet ved rask nedtrapping.


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei. Jeg prøvde Lyrica i ca 2-3 uker som et mulig alternativ til et B-preparat men ble bare trøtt og svimmel. Maks jeg var oppe i var 2x75mg til dagen. Jeg trappet den fort ned og har nå store problemer med svimmelhet. Siste Lyrica dosen jeg tok var 25 mg for 4 dager siden. Hvor lenge må jeg slite med svimmelhet før det går bort?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

Artikler fra forsiden

×
×
  • Opprett ny...