Gjest Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 -- vanskelige å leve med og kranglevorne - er dette gjengs oppfatning? 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Jeg aner ikke hvordan paranoide er eller om du er paranoid. Du plager deg selv noe helt grusomt. Det er vondt å lese. Håper virkelig du får det bedre snart. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Lurer på om jeg er blitt slem- en grusom tanke ! Tenk om jeg blir slemmere og slemmere / har innimellom litt hatisk tankeinnhold , det tørr jeg ikke si til noen! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 -- vanskelige å leve med og kranglevorne - er dette gjengs oppfatning? Ja, det er korrekt. Men ikke nødvendigvis slemme. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Ok - bør mao ord lA de slippe meg mest mulig da. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Men 10 mg cipra hjalp på aggresjon / temperament for min del.. Men tåler visst ik mer motgang nå og kjenner meg generelt amper (((( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.