stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Er det sant at så mange dør av medisiner? Jeg vil ikke dø, det ville sikkert ikke de som er døde heller. http://www.tv2.no/a/3973174 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 hvor mange ville dødd uten medisiner da 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 hvor mange ville dødd uten medisiner da Ikke jeg iallefall 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 Og det er jo urovekkende at de tvangsmedisinerte denne damen 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Medisiner tar liv, forlenger liv og for mange gir de bedre livskvalitet. Anonymous poster hash: 8c41a...3df 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 I dag ble en familie på fire truffet av lynet. Skal vi derfor be det norske folk slutte å gå på tur? 0 Siter
XbellaX Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Og det er jo urovekkende at de tvangsmedisinerte denne damen Det er ikke sikkert, det vet vi ikke. Medisiner kan i blant være livsviktig. Men at psykiatrien er for symptombasert slik kvinnen hevder, er jeg helt enig i. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 Medisiner tar liv, forlenger liv og for mange gir de bedre livskvalitet. Anonymous poster hash: 8c41a...3df Skummelt, har ikke lyst å ta medisiner. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 I dag ble en familie på fire truffet av lynet. Skal vi derfor be det norske folk slutte å gå på tur? Slutte å gå tur når det lyner ja, døde de? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 Det er ikke sikkert, det vet vi ikke. Medisiner kan i blant være livsviktig. Men at psykiatrien er for symptombasert slik kvinnen hevder, er jeg helt enig i. Ja. Livsviktig ja, men er det livsviktig ved psykiske lidelser? For noen selvmordskandidater ja, men for alle? Er ekstremt usikker nå, mener det er feil å ta medisiner. 0 Siter
frosken Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Ja. Livsviktig ja, men er det livsviktig ved psykiske lidelser? For noen selvmordskandidater ja, men for alle? Er ekstremt usikker nå, mener det er feil å ta medisiner. Den ambivalensen du har i forhold til å ta medisiner når du er så dårlig som du er nå, oppfatter jeg som en del av din sykdom. Jeg er overbevist om at du nå trenger medisiner for å hjelpe hjernen din til å fungere. 0 Siter
ISW Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Skummelt, har ikke lyst å ta medisiner. Skummelt? 400.000 eller så bruker slike medisiner årlig, og 7 stk i året har dødd av det. Det er nesten større risiko for å bli truffet av lynet. Av disse 7 er det helt sikkert en del som har tatt sitt eget liv. Det er ikke nødvendigvis medisinenes skyld, men heller grunnlidelsen, hvor medisinene har gitt mer energi før stemningsleiet bedret seg. 0 Siter
XbellaX Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Ja. Livsviktig ja, men er det livsviktig ved psykiske lidelser? For noen selvmordskandidater ja, men for alle? Er ekstremt usikker nå, mener det er feil å ta medisiner. Livsviktig også ved psykiske lidelser, ikke kun for suicidale, men selvsagt ikke for alle -det har ingen sagt. For deg er f.eks medisiner helt nødvendig akkurat nå. Prøv å ikke gi medisinspørsmålene tyngde akkurat nå, flytt fokuset. Har du spist jordbær i dag? Sover du ok? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Slutte å gå tur når det lyner ja, døde de? Når en er på fjelltur og det begynner å lyne, hvordan slutter en da å gå på tur? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 Den ambivalensen du har i forhold til å ta medisiner når du er så dårlig som du er nå, oppfatter jeg som en del av din sykdom. Jeg er overbevist om at du nå trenger medisiner for å hjelpe hjernen din til å fungere. Medisinen hjelper ikke, så hvorfor risikere å dø? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 Skummelt? 400.000 eller så bruker slike medisiner årlig, og 7 stk i året har dødd av det. Det er nesten større risiko for å bli truffet av lynet. Av disse 7 er det helt sikkert en del som har tatt sitt eget liv. Det er ikke nødvendigvis medisinenes skyld, men heller grunnlidelsen, hvor medisinene har gitt mer energi før stemningsleiet bedret seg. Skummelt ja! Medisiner er skumle. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 Livsviktig også ved psykiske lidelser, ikke kun for suicidale, men selvsagt ikke for alle -det har ingen sagt. For deg er f.eks medisiner helt nødvendig akkurat nå. Prøv å ikke gi medisinspørsmålene tyngde akkurat nå, flytt fokuset. Har du spist jordbær i dag? Sover du ok? Føler medisinen er farlig, følte jeg ble ledet til artikkelen. Obs obs! Må tenke. Sov ok i natt med erkeengel michael kort under puten, han beskytter meg. Spist et jordbær, ellers sjokolade. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 Når en er på fjelltur og det begynner å lyne, hvordan slutter en da å gå på tur? Finne ly! 0 Siter
XbellaX Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Føler medisinen er farlig, følte jeg ble ledet til artikkelen. Obs obs! Må tenke. Sov ok i natt med erkeengel michael kort under puten, han beskytter meg. Spist et jordbær, ellers sjokolade. Bra :-) Jeg synes du skal fortelle dette til legen på onsdag, det er godt mulig du enten må øke eller gjøre andre justeringer. Kun et jordbær?? 0 Siter
frosken Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Medisinen hjelper ikke, så hvorfor risikere å dø? Du har hatt nytte av medisin før når du er dårlig, og jeg håper du vil få det denne gangen også. Hvis ikke zeldox fungerer godt nok, må du kanskje diskutere solian med legen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.