Gå til innhold

Må høre på meg selv.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Har du forstoppelse og? Det blir ikke bedre, det er sånn hver gang jeg tar medisiner. Kan være ærlig med legen da jeg ikke er flink å lyge, og det går mot det jeg står for. Får se, tror ikke medisiner er løsningen for meg.

Men forstår at mange er hjernevasket til å tro at det er det beste.

Hei, ja jeg har vært plaget med forstoppelse da jeg begynte på ene medisinen. Så fikk jeg Lithium og fikk motsatt problem så skjønner frustrasjonen altså!

Jeg trur ikke medisiner er løsning på alt, men de kan være et hjelpemiddel for å få det bedre på sikt. For meg er det natt og dag med/uten medisiner. Jeg har en Bipolar Lidelse og blir nå screena for andre "personlighetstrekk" . Hva som skjer der vet jeg ikke da jeg begynte med første skjema idag.

Ønsker deg alt vel, Stjernestøv ! ;)

Anonymous poster hash: 624e0...2c1

stjernestøv

Hei, ja jeg har vært plaget med forstoppelse da jeg begynte på ene medisinen. Så fikk jeg Lithium og fikk motsatt problem så skjønner frustrasjonen altså!

Jeg trur ikke medisiner er løsning på alt, men de kan være et hjelpemiddel for å få det bedre på sikt. For meg er det natt og dag med/uten medisiner. Jeg har en Bipolar Lidelse og blir nå screena for andre "personlighetstrekk" . Hva som skjer der vet jeg ikke da jeg begynte med første skjema idag.

Ønsker deg alt vel, Stjernestøv ! ;)

Anonymous poster hash: 624e0...2c1

Tusen takk, du er snill :)

Ingen tar det med forstoppelsen på alvor men det er et stort problem for meg, fikk gå i dag etter de dråpene jeg tok men fikk utrolig vondt i magen.

Det er bra at medisinene hjelper deg, jeg er ikke helt imot det og noen trenger det virkelig.

Jeg har aldri trodd fbi var etter meg eller at mine tanker blir kringkastet, det går mer på åndelige ting....har ikke noen typisk schizofreni. Det er mange folk som har åndelige verdier som ikke er syke, det har jo til og med behandlere jeg har gått til sagt. Tror ikke de så på meg som særlig syk, men at jeg har hatt tøffe opplevelser i livet. Derfor trodde de jeg slet, man tar da ikke medisiner for det?

Tror ikke min siste behandler mente jeg hadde psykoseproblemer, hun er selv kristen. Kunne hun ikke bare sagt det til sjefen? Nei hun er feig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...