Gå til innhold

Rare effekter av Imovane!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er den deilige følelsen man får 20 min etter å ha tatt Imovane på fullstendig tom mage? Fargene er tydeligere, kroppen er deilig avslappet og det meste er skikkelig chill. Så bærer det til sengen. Noen ganger føles det som om sengen beveger seg i bølger før man sovner. Og så glemmer jeg hva jeg gjorde for et m,inutt siden, pog en gang hadde jeg bare snakket vås til en jeg bodde med tidligere. Begynte på en setning, klarte ikke fullføre, fordi jeg ikke husket hva jeg først sa. Det er ikke ssom med sobril avslallpignfølelse. Noe helt annet liksom. Føles litt som kraftig ansggtdmepnede effekt og generell sløv effekt.

 

God nat. Nå har det snart godt den halvtimen. men jeg føklte foir å spøre om dette, soiden jeg aldri husker åssen edenne effekten er i vanlig tilsbtdn på dagtid.

 

Sov godt deilige forumet!  B)  B)  B)  B)  B)  B)  B)  B)



Anonymous poster hash: cb597...e06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror jeg nå glemte han å fpøre hvor setningen hans var. Bare surr det her nå. med der er tretti minuttene gpdt!!!



Anonymous poster hash: cb597...e06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er den deilige følelsen man får 20 min etter å ha tatt Imovane på fullstendig tom mage? Fargene er tydeligere, kroppen er deilig avslappet og det meste er skikkelig chill. Så bærer det til sengen. Noen ganger føles det som om sengen beveger seg i bølger før man sovner. Og så glemmer jeg hva jeg gjorde for et m,inutt siden, pog en gang hadde jeg bare snakket vås til en jeg bodde med tidligere. Begynte på en setning, klarte ikke fullføre, fordi jeg ikke husket hva jeg først sa. Det er ikke ssom med sobril avslallpignfølelse. Noe helt annet liksom. Føles litt som kraftig ansggtdmepnede effekt og generell sløv effekt.

 

God nat. Nå har det snart godt den halvtimen. men jeg føklte foir å spøre om dette, soiden jeg aldri husker åssen edenne effekten er i vanlig tilsbtdn på dagtid.

 

Sov godt deilige forumet!  B)  B)  B)  B)  B)  B)  B)  B)

Anonymous poster hash: cb597...e06

 

Noen kaller det imovane-rus. Jeg vet om folk uten innsovningsvansker som er så glad i denne rusvirkningen at de klarer å få sin fastlege til å skrive ut imovane til daglig bruk år etter år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er den deilige følelsen man får 20 min etter å ha tatt Imovane på fullstendig tom mage? Fargene er tydeligere, kroppen er deilig avslappet og det meste er skikkelig chill. Så bærer det til sengen. Noen ganger føles det som om sengen beveger seg i bølger før man sovner. Og så glemmer jeg hva jeg gjorde for et m,inutt siden, pog en gang hadde jeg bare snakket vås til en jeg bodde med tidligere. Begynte på en setning, klarte ikke fullføre, fordi jeg ikke husket hva jeg først sa. Det er ikke ssom med sobril avslallpignfølelse. Noe helt annet liksom. Føles litt som kraftig ansggtdmepnede effekt og generell sløv effekt.

 

God nat. Nå har det snart godt den halvtimen. men jeg føklte foir å spøre om dette, soiden jeg aldri husker åssen edenne effekten er i vanlig tilsbtdn på dagtid.

 

Sov godt deilige forumet!  B)  B)  B)  B)  B)  B)  B)  B)

Anonymous poster hash: cb597...e06

 

 

Og det er grunnen til at man får rådet om å ta Imovane på sengekanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Noen kaller det imovane-rus. Jeg vet om folk uten innsovningsvansker som er så glad i denne rusvirkningen at de klarer å få sin fastlege til å skrive ut imovane til daglig bruk år etter år.

Da skjønner jeg hvorfor en venninne av meg stadig maste på andre om å skaffe henne imovane. I tillegg til andre medisiner.

Anonymous poster hash: 3e18d...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imovane hadde ingen effekt på søvn hos meg før jeg begynte på Abilify, jeg fikk bare viltre hallusinasjoner istedet. Men når jeg bruker Abilify så sovner jeg. Aldri fått noen rus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eksakt hvor mye Imovane var det egentlig du tok?

7,5 mg

 

Imovane hadde ingen effekt på søvn hos meg før jeg begynte på Abilify, jeg fikk bare viltre hallusinasjoner istedet. Men når jeg bruker Abilify så sovner jeg. Aldri fått noen rus. 

Stilnoct er hakket verre enn Imovane når det gjelder hallusinasjoner. Men til søvn er den nesten ubrukelig. Blir "ruset" i søvn i 3 timer, og så er effekten ute.

Anonymous poster hash: cb597...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

 

Hva er den deilige følelsen man får 20 min etter å ha tatt Imovane på fullstendig tom mage? Fargene er tydeligere, kroppen er deilig avslappet og det meste er skikkelig chill. Så bærer det til sengen. Noen ganger føles det som om sengen beveger seg i bølger før man sovner. Og så glemmer jeg hva jeg gjorde for et m,inutt siden, pog en gang hadde jeg bare snakket vås til en jeg bodde med tidligere. Begynte på en setning, klarte ikke fullføre, fordi jeg ikke husket hva jeg først sa. Det er ikke ssom med sobril avslallpignfølelse. Noe helt annet liksom. Føles litt som kraftig ansggtdmepnede effekt og generell sløv effekt.

 

God nat. Nå har det snart godt den halvtimen. men jeg føklte foir å spøre om dette, soiden jeg aldri husker åssen edenne effekten er i vanlig tilsbtdn på dagtid.

 

Sov godt deilige forumet!  B)  B)  B)  B)  B)  B)  B)  B)

Anonymous poster hash: cb597...e06

 

Husker ei sa til meg at imovane og vival forsterket mine "hallusinasjoner", at jeg ble enda mer åpnen og tok inn falske ting. Men jeg syns ikke det stemte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...