AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 Skrevet 21. juli 2014 Hvorfor synes jeg synd på meg selv?Det skjer så mye grusomt i verden at jeg skjønner egentlig ikke tanke rekkene mine. Er ikke så mye mer synd på meg enn statistikken av menneskeheten.Jeg må slutte med det her. Bare nyte det at det er fred. Og slipper smerte.Blir visst aldri fornøyd. Anonymous poster hash: ee726...a11 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 Skrevet 21. juli 2014 Jeg skjønner tankegangen din. Det kan være en trøst at man tross alt har livet og det er mange verre skjebner der ute.. Allikvel er det ikke alltid så lett å trøste seg hvis livet ikke er helt bra. Jeg liker å sette pris på små ting hver eneste dag. Finn noe å kose deg med som gir deg glede hver dag. Anonymous poster hash: 23157...ffd 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. juli 2014 Skrevet 21. juli 2014 Evnen til å sette ting i perspektiv vitner om en moden personlighet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 Skrevet 21. juli 2014 Jeg skjønner tankegangen din. Det kan være en trøst at man tross alt har livet og det er mange verre skjebner der ute.. Allikvel er det ikke alltid så lett å trøste seg hvis livet ikke er helt bra. Jeg liker å sette pris på små ting hver eneste dag. Finn noe å kose deg med som gir deg glede hver dag. Gjør jeg det får jeg dårlig samvittighet fordi jeg har det bedre enn andre. Anonymous poster hash: fe088...1d0 0 Siter
DoleMari Skrevet 21. juli 2014 Skrevet 21. juli 2014 Du kan velge selv om du vil bli trist og deprimert av alles skjebner. Det får du ikke gjort noe med uansett, og det hjelper hverken deg eller noen andre:) Jeg blir også trist av å lese alt som skjer. Men uansett så har vi dette livet og vi må prøve å gjøre det beste ut av det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 Skrevet 21. juli 2014 Det er viktig å sette ting i perspektiv. Selv har jeg bestemt meg for at jeg har lov å synes synd på meg selv av og til selv om andre har det langt verre, sånn ca 10 minutter av og til med ingen andre tilstede Anonymous poster hash: e6762...9ee 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. juli 2014 Skrevet 22. juli 2014 Det er viktig å sette ting i perspektiv. Selv har jeg bestemt meg for at jeg har lov å synes synd på meg selv av og til selv om andre har det langt verre, sånn ca 10 minutter av og til med ingen andre tilstede Anonymous poster hash: e6762...9ee Flott. Det synes jeg er akkurat passe :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.