Gå til innhold

Ang tvangsinnlegelse

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Og når det gjelder andre på dps så sa min behandler at ingen andre passet til meg "Hvem skulle det være" sa hun. Hun mente hun var den beste der sikkert, så jeg mistet troen på dem alle. Og min sønns sykepleier kunne heller ingenting, og forstod ingenting. Jeg har mer tro på psykologer og psykiatere, men de vokser ikke på trær. Så har jeg tro på gode menneskekjennere og medmennesker, det har ingenting med utdannelse å gjøre. Kunne godt vært venn med min eks.behandler, for hun var et godt menneske....bare ikke en god behandler.

Fortsetter under...

stjernestøv

Men skal ikke svartmale ALT, er sikkert folk som er happy med dps her...spesiellt nikkedukker. Jeg passet ikke inn der, og er happy med at jeg er ferdig der :) :) :) At de ikke vil bruke tid og ressurser på et stabeist som meg forstår jeg, jeg vil ikke sløse tiden på dem heller, noe jeg gjør ved å forbanne dem. Blir bare oppgitt på andres vegne, that's it! You get what you give :wub:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...