Gå til innhold

Orker du trene i varmen?


tjohei1

Anbefalte innlegg

Gjest Ladytron

Jeg prøver å trene sent om kvelden, men det har ikke blitt like ofte som det pleier siden det er så varmt på dagtid. I kveld blir det nok ikke, siden det er fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Madelenemie

Ble en fin joggetur! Fant en gammel løpeshorts i skuffen og den kom godt med i dag! Var deilig å røre på seg igjen gitt - har ikke brukt langbukser på flere uker og mistenker at alle buksene mine kan ha krympet litt i sommer... :ph34r:

Hei!

Hvor langt løp du?

Jeg løper ca 1,5 mil

Etter 3 km er jeg forferdelig sliten:-(

Drev med komkurranseidrett og ble hardt presser, mistenker det for min treningzvegring :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvor langt løp du?

Jeg løper ca 1,5 mil

Etter 3 km er jeg forferdelig sliten:-(

Drev med komkurranseidrett og ble hardt presser, mistenker det for min treningzvegring :-(

Jeg løper ikke langt. :) Jeg veksler mellom å gå og å jogge og det ble 5,3 km / 49 min. :) En passelig kveldstur for meg, i den formen jeg er i nå i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på treningssenteret på snart 2 mnd, uff, men er i marka ca 3 ganger pr uke varmt eller ei. Det gjelder å komme seg ut på morgenen. Nå er det pilates og svømming i sydligere strøk. Svømming er fantastisk fin trening, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Hei!

Hvor langt løp du?

Jeg løper ca 1,5 mil

Etter 3 km er jeg forferdelig sliten:-(

Drev med komkurranseidrett og ble hardt presser, mistenker det for min treningzvegring :-(

Hei!

Ok:-) jeg går litt selv inni mellom, men jeg er i adskillig bedre form enn forrige sommer, vet ikke hvorfor.

Jeg er sterk, men alltid slitt med å løpe langt, får fort hold, men så oppdaget jeg at hvis jeg løper med lengre skritt og litt sånn " slow motion" sånn jeg ser proffe løper, så blir jeg mindre sliten, jeg tar adskillig lengre skritt.

I tillegg drikker jeg litt mindre for drikking øker også slitenhet syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg liker ikke trene så godt, men jeg blir hyggeligere for alle om jeg feks løper av meg den verste rastløsheten.

Ferier er ikke min favoritt, og selv om jeg nå har beiset en hel hytte, så klarte jeg sitte litt og være det man kaller sosial med kaffe, men det fordi jeg var sliten og apatisk etter løping. Jeg liker ikke sitte for å snakke, og da hjelper det være sliten.

Min mor tullet med meg faktisk, tok tiden på hvor lenge jeg satt i stolen, før jeg spratt opp og sa " jammen fin stol" hun mente jeg knapt kunne kjenne det, så kort som jeg satt, men jeg kjente det utmerket godt på 5 minutter. Sitte liker jeg å gjøre med meg selv.

Så flink du er! Jeg er også slik, trener av meg rastløsheten :-) Men ikke alltid jeg orker. Nå ble jeg litt inspirert til å stå opp tidligere, så er det ikke så varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madelenemie

Så flink du er! Jeg er også slik, trener av meg rastløsheten :-) Men ikke alltid jeg orker. Nå ble jeg litt inspirert til å stå opp tidligere, så er det ikke så varmt.

Hei!

Hyggelig du ble inspirert, deilig å løpe tidlig:-) ingen mennesker nesten å se heller:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Nei, jeg har ikke trent i sommer. Men den siste uka har jeg svømt mye, slik at jeg kjenner det i musklene. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt en kort joggetur ca. annenhver morgen i ferien. Har dratt ut ved ca. 8.30-tiden, men på de aller varmeste dagene ble turen SVÆRT kort.

Å jogge eller trene ute midt på dagen eller ettermiddagen i slik varme er utelukket for meg. Må i så fall i hvertfall skje på stranden eller på svabergene. Faktisk tok jeg litt enkel styrketrening på svabergene, ja :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt en kort joggetur ca. annenhver morgen i ferien. Har dratt ut ved ca. 8.30-tiden, men på de aller varmeste dagene ble turen SVÆRT kort.

Å jogge eller trene ute midt på dagen eller ettermiddagen i slik varme er utelukket for meg. Må i så fall i hvertfall skje på stranden eller på svabergene. Faktisk tok jeg litt enkel styrketrening på svabergene, ja :).

Jeg synes det har vært varmt stort sett døgnet rundt, så jeg har gått et par timers tur de fleste dager utstyrt med mye vann - også midt på dagen. Men de gangene jeg har surret meg innom treningssenteret, så er det både kjølig og god plass der ;-) Trente spinning to timer i dag, det var nesten i kaldeste laget i treningsrommet-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...