Kentrhy Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 Hei! Jeg har nå anvendt Atarax mot angst og uro i fem uker; 25 mg x 3 daglig. I løpet av denne perioden har jeg ikke konsumert alkohol i det hele tatt. Og det har jeg planer om å gjøre i morgen - lørdag. Det jeg funderer på er om hvorvidt jeg faktisk kan drikke alkohol, og det håper jeg noen av dere kan besvare. Jeg tok min siste tablett (25mg) i går kl. 19.00. Det er omtrent 23 timer siden den tid. Vil det være forsvarlig å innta alkohol etter, tja, 30 timer? Ønsker bare å få utelukket sannsynligheten for åndrettsdepresjon eller lignende alvorlige utfall. Takker på forhånd! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 Hei! Jeg har nå anvendt Atarax mot angst og uro i fem uker; 25 mg x 3 daglig. I løpet av denne perioden har jeg ikke konsumert alkohol i det hele tatt. Og det har jeg planer om å gjøre i morgen - lørdag. Det jeg funderer på er om hvorvidt jeg faktisk kan drikke alkohol, og det håper jeg noen av dere kan besvare. Jeg tok min siste tablett (25mg) i går kl. 19.00. Det er omtrent 23 timer siden den tid. Vil det være forsvarlig å innta alkohol etter, tja, 30 timer? Ønsker bare å få utelukket sannsynligheten for åndrettsdepresjon eller lignende alvorlige utfall. Takker på forhånd! Tror det skal gå bra Jeg har drukket tre cider i dag og det går fint 0 Siter
Kentrhy Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Skrevet 25. juli 2014 Tror det skal gå bra Jeg har drukket tre cider i dag og det går fint Takk for svar! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 Takk for svar! Bare hyggelig, tror de fleste drikker selv om de tar medisiner. Ingen fare 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.